رئیس کل دادگستری فارس از باز شدن اولین پرونده تخلف انتخاباتی در این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۵۹۳۳۹
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۵ 07 January 2016
تابناک فارس به نقل از روابط عمومی دادگستری فارس: علی القاصی مهر، گفت: کسانی که قرار است به عنوان نمایندگان مردم در امر قانونگذاری، انتخاب شوند، باید عمل به قانون و تمکین از قانون را منش و شیوه خود قرار دهند تا بتوانند اعتماد مردم را جلب كنند.

وی با تأکید بر اینکه رعايت نكردن قانون از سوی هيچ فرد و گروهی قابل تحمل نيست افزود: رویکرد و سیاست دستگاه قضایی در هر مرحله از انتخابات برخورد شدید و قاطع در چارچوب قانون با کسانی است که با اقدامات خود قانون را ابزاری برای دست یابی به اهداف خود قرار می‌دهند.

رئیس کل دادگستری فارس همچنین از تشکیل اولین پرونده تخلف انتخاباتی در استان فارس خبر داد و یادآور شد: در پی اقدام برخی از طرفداران یکی از نامزدها و تخریب چهره برخی نامزدهای دیگر در فضای مجازی، پرونده‌ای تشکیل شده و در دستگاه قضايی مراحل بررسی را طی می‌كند.

القاصی مهر با بیان اینکه فعالیت نامزدهای انتخابات در فضایی مجازی پايش می شود، گفت: باید تلاش کنیم با به کارگیری اقدامات پیشگیرانه از هتک حرمت و حیثیت افراد و مخدوش كردن امنیت روانی مردم در جریان فعالیت‌های انتخاباتی ممانعت شود.

رئيس کل دادگستری استان فارس از تعیین شعب ویژه رسیدگی به جرائم انتخاباتی در سراسر اين استان خبر داد و افزود: در شیراز شعبه ۸ دادیاری و ۶ بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب، شعبه ۱۰۱ و ۱۱۷  دادگاه کیفری ۲ و شعبه ۱۷ دادگاه تجدیدنظر به عنوان شعب ویژه رسیدگی تعیین شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار