کد خبر: ۱۵۸۷۲
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۸ 21 March 2015
فرشاد اسکندری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ترافیک خودرو از ساعت 10 صبح تاکنون در آزادراه تهران- کرج به سمت جاده چالوس امتداد مسیر سدکرج، کندوان تا مرزن آباد به صورت سنگین انجام می شود.

وی افزود: آزادراه های تهران - قم و تهران - هراز نیز در این مدت نیمه سنگین و آزادراه تهران - فیروزکوه نیز با وضعیت بهتر از دو مسیر قبل ولی با ازدحام نسبی خودروها در حال تردد هستند.

اسکندری به باز شدن محور هراز اشاره کرد و گفت: بعداز چند ساعت فعالیت نیروهای راهداری این محور از وجود سنگ و تجمع آب ناشی از سیلاب جمع آوری و پاکسازی و در ساعت 21 شب گذشته بازگشایی شد.

وی با اشاره به اینکه در 24 ساعت گذشته در راه های ارتباطی استان تهران پنج کشته و پنج مجروح داشته است اظهارکرد: سه نفر کشته و سه مجروح مربوطه به تصادف در محور فیروزکوه به سمت سمنان و دو کشته و دو مجروح نیز به برخورد دو خودرو در محور تهران - دماوند است.

ترافیک سنگین مربوط به مسیرهایی است که سرعت متوسط خودروها به پنج تا هفت کیلومتر بر ساعت می رسد ولی در شرایط خیلی سنگین خودروها در این مسیر همراه با راه بندان و توقف کامل تا ده دقیقه در حال تردد هستند.


منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار