شهرداری منطقه 6 برای جمع آوری متکدیان در قلب پایتخت و مکان های بی دفاع شهری، طرح ضربتی را در سطح نواحی شش گانه اجرا می کند.
کد خبر: ۱۵۵۷۸۴
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۱ 02 January 2016
جرجانی، مدیر اداره رفاه و خدمات اجتماعی شهرداری منطقه 6 با بیان این خبر خاطر نشان کرد: طرح گشت ضربتی جمع آوری متکدیان و کارتن خوابها با هماهنگی بعمل آمده با سازمان رفاه و خدمات اجتماعی شهرداری تهران، اداره آسیبهای اجتماعی منطقه 6 ، کلانتری ها و مدیران و کارشناسان آسیب های اجتماعی در قلب پایتخت اجرا شده است.

وی افزود: وجود این متکدیان در سطح شهر موجب ناهنجاری های اجتماعی می شود و با توجه به شرايط نابسامان بهداشتي متکديان، امکان انتقال بيماري هاي مختلف  به شهروندان وجود دارد، به همين علت اقدام جدي و مستمر در جمع آوري متکديان در سطح منطقه انجام شده است.

این طرح به منظور سالم سازی محیط زندگی شهری و بازدید از مکان های بی دفاع و آسیب خیز و جمع آوری متکدیان به اجرا درآمده است.

 مدیر اداره رفاه و خدمات اجتماعی شهرداری منطقه 6 یادآور شد: پاکسازی و زيباسازی معابر و خيابان ها از ناهنجاري های شهري طرح ضربتي جمع آوری متکديان و کارتن خواب ها، هر شب از ساعت 11 نیمه شب تا 2 بامداد در سطح نواحی منطقه 6 انجام می شود.

همچنین، افراد بعد از جمع آوری به مرکز ترک اعتیاد و گرمخانه ها فرستاده خواهند شد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار