معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران از اعلام آمادگی شرکت های ایتالیایی برای سرمایه گذاری در پروژه های پایتخت خبر داد.
کد خبر: ۱۵۵۷۴۷
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۹ 02 January 2016
قدرت گودرزی، با اشاره به بازدید چندی پیش هیاتی 30نفره از مدیران شرکت‌ها، صاحبان صنایع و تجار ایتالیایی از پروژه های مدیریت شهری تهران گفت: در این بازدید نحوه و شیوه سرمایه گذاری در پروژه ها را اعلام  کردیم که مورد استقبال این هیات و بخصوص قائم مقام وزیر توسعه اقتصادی ایتالیا قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه در این بازدید تاکید کردیم که سرمایه گذاری ها در چارچوب ضوابط و مقررات، بخصوص ضوابط و مقرراتی که شورای شهر پایتخت معین کرده است انجام خواهد گرفت، تصریح کرد: اعلام کردیم تهران آماده است تا در زمینه‌های مشترک اقتصادی و فرهنگی همکاری‌های لازم با شهرهای ایتالیا را داشته باشد.

گودرزی با بیان اینکه پایتخت جمهوری اسلامی ایران به لحاظ زیرساختی توسعه‌ بسیار خوبی داشته است، خاطرنشان کرد: در این بازدید اعلام کردیم سرمایه گذاران می توانند از فرصت‌های سرمایه‌گذاری در تهران بیش از پیش استفاده کنند.

وی تاکید کرد: یکی از این فرصت ها، احداث فاز دوم و پروژه های  نمایشگاهی بین المللی در شهر آفتاب  تهران است که آمادگی داریم از ظرفیت های سرمایه‌گذاران در این بخش استفاده کنیم.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری پایتخت ادامه داد: فاز اول نمایشگاه شهر آفتاب در سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید و سرمایه‌گذاران می توانند در بخش‌های مختلف این نمایشگاه که بزرگترین مجتمع نمایشگاهی خاورمیانه است، سرمایه‌گذاری و همکاری داشته باشند.

گودرزی در پایان با تاکید بر اینکه مدیران شرکت‌ها، صاحبان صنایع و تجار ایتالیایی خواستار سرمایه گذاری در بخش های مختلف بخصوص در حوزه حمل و نقل و ترافیک و نیز محیط زیست شهری بودند، گفت: قائم مقام وزیر توسعه اقتصادی ایتالیا در این بازدید از مدیران شهرداری تهران برای حضور در اجلاس اقتصادی در این کشور دعوت کرد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار