به منظور ارتقای کیفی آبرسانی صورت گرفت؛
کد خبر: ۱۵۰۲۰۳
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۳ 23 December 2015
روابط عمومی شهرداری پردیس: پنج مخزن فلزی ذخیره آب با مجموع حجم 185 هزار لیتر توسط شهرداری پردیس تهیه شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری پردیس، این تعداد مخزن ذخیره آب(تانکر) در شهر پردیس به منظور ارتقای کیفی آبرسانی و سهولت در این خصوص محقق شد.

در این رابطه، سه دستگاه مخزن فلزی 40 هزار لیتری با مجموع 120 هزار لیتر برای نصب در سه نقطه شهر شامل بلوار منتهی به مجموعه علوم شناختی، بلوار ابن سینا و بخش جنگلی میلاد نور تهیه شد.

همچنین یک دستگاه تانکر با حجم 50 هزار لیتر برای نصب در پارک آموزش ترافیک به منظور آبیاری فضای این مجموعه تهیه شد.

علاوه بر این، یک دستگاه مخزن فلزی با حجم یک هزار و 500 لیتری برای نصب بر روی یکی از خودروهای مخصوص آبیاری فضای سبز شهر خریداری شد.

بر پایه این گزارش، از دیگر اقدامات واحد فضای سبز شهرداری پردیس از ابتدای سال جاری تا کنون می توان به توزیع نهال در میان شهروندان، اجرای باغ صخره ای بلوار شهید شکاری، تهیه سه دستگاه موتور سیکلت، تهیه پمپ هایی برای تسهیل در انتقال آب، تهیه پنج دستگاه مخزن فلزی در حجم های مختلف، اجرای طرح نخاله برداری و تجهیز اماکن نگهبانی به وسایل مورد نیاز اشاره کرد.

همچنین اموری نظیر برنامه ریزی برای آبیاری منظم فضای سبز شهرداری، اجرای طرح های جدید آبیاری قطره ای، لوله کشی به همراه حفر کانال، نظافت و آبگیری مجدد آبنماهای شهر، رسیدگی به امور گلخانه شهرداری و آماده سازی گلدان های شهری برای کاشت نیز در ردیف دیگر اقدامات این واحد طی بازه زمانی یاد شده قرار دارد.  

علاوه بر این، هرس منظم برای فرم دهی به ترون ها و کاج های سطح شهر، بازدید دائمی از فضای سبز شهری، تجهیز بوستان ها، دفع علف های هرز، تشتک زنی، رفع نقایص در مسیر لوله کشی و هماهنگی برای تسهیل در عبور عشایر را نیز باید بعنوان سایر اقدامات واحد فضای سبز شهرداری پردیس برشمرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار