مرتضی حیدری فرماندار پردیس در جمع مسئولان و معتمدین شهرستان با اشاره به گرایش های مختلف مردم در انتخابات بر بی طرفی دولت در برگزاری این رویداد مهم تاکید کرد.
کد خبر: ۱۴۵۷۴۶
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۰ 16 December 2015
حیدری خاطرنشان کرد: برای مجریان انتخابات تفاوتی میان هیچ کدام از افراد تائید شده توسط شورای محترم نگهبان وجود ندارد و این اصل در کنار توجه به حق الناس بودن رای مردم می تواند اعتماد مردم را برای مشارکت در انتخابات جلب کند.

فرماندار پردیس تصریح کرد: دشمنان تلاش می کنند در هر دوره به مردم القا کنند که پای صندوق های رای حاضر نشوند تا به گمان خود مقبولیت و مشروعیت نظام را زیر سوال ببرند، این در حالی است که مردم مشروعیت نظام در چهارچوب قانون اساسی را 36 سال پیش با 98 دصد آرا پذیرفته اند.

وی با اشاره به مشکلات حال حاضر کشور ادامه داد: اگر امروز مردم را به حضور پرشور و آگاهانه به پای صندوق های رای دعوت می کنیم، به دلیل این است که انتخابات مجلس شورای اسلامی در زندگی مردم بسیار تاثیرگذار بوده و مواردی از قبیل بیکاری، تبعیض بین فقیر و غنی، عدالت اجتماعی، توزیع عادلانه بودجه و به رفاه و آسایش رساندن مردم، همگی به تصمیمات نمایندگان مردم در مجلس وابسته است.

نماینده عالی دولت در شهرستان پردیس به تلاش برای برگزاری انتخاباتی پرشور تاکید کرد و گفت: مردم در انتخاب رئیس جمهور، تلاش دارند مجری قدرتمندی برای قوانین انتخاب کنند و برای انتخاب نمایندگان مجلس در تلاش هستند قانونگذارانی را انتخاب کنند که در قالب برنامه و بودجه یکساله و یا قانونگذاری و تصویب برنامه های پنج ساله مشکلات شان را شناسایی و رفع کنند.

حیدری تنها راه برون رفت از مشکلات کشور را انتخاب قانون گذاران دانا، آگاه، مسلط به امور و دلسوز دانست و افزود: اگر بر کم شدن حواشی تاکید می شود به این دلیل است که مردم با آرامش، آگاهی و بینش کامل دست به انتخاب درستی بزنند و افراد مناسبی را راهی مجلس کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار