رییس اداره مدیریت پسماند شهرداری منطقه 4 از انتخاب 9 کوچه به عنوان پاک ترین کوچه های منطقه در طرح آسمان آبی زمین پاک خبر داد.
کد خبر: ۱۴۵۷۳۳
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۶ 16 December 2015
فریبا خسروی رییس اداره مدیریت پسماند منطقه 4 با اعلام این خبر گفت: در راستای تحقق شعار «آسمان آبی زمین پاک» و به منظور بالا بردن مشارکت شهروندان منطقه 4 در اجرای مطلوب طرح خانه به خانه، طرح انتخاب 9 کوچه پاک در نواحی 9 گانه اجرا و به پایان رسید.

وی افزود: در این طرح که برای نخستین بار در این منطقه  اجرایی شده است، خانواده هایی که در مرحله نخست آموزش دیده اند، در مرحله دوم با حضور در منازل این خانواده ها ، با تشریح نوع فعالیت خانوار روش های نگهداشت فضای شهری شامل فضای سبز، زباله ها، المان های شهری و ... به آنان واگذار می شود.

خسروی در ادامه از انتخاب شهرداران کوچه خبر داد و افزود: در مرحله بعدی این طرح، انتخاب فردی به عنوان شهردار کوچه از دیگر اقدامات پیش بینی شده خواهد بود و مدیریت کوچه ها به شهرداران کوچه واگذار می شود.

رییس اداره مدیریت پسماند شهرداری منطقه 4 افزود: در طرح کوچه پاک، مخازن پسماند خشک به در منزل به شهروندان تحویل می شود و خودروهای ویژه جمع آوری پسماند با نواختن ملودی های مخصوص در روز و ساعت مقرر به در منازل شهروندان مراجعه و پسماندها را جمع آوری می کند.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به نوپا بودن این طرح مشارکت جدی شهروندان با مدیریت شهری منطقه 4 می تواند بستر لازم را برای زیبایی منظر شهری و سلامت شهروندان همچنین کاهش آلایندگی های زیست محیطی را در این منطقه به همراه داشته باشد. 
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار