استاندار خراسان رضوی:
استاندار خراسان رضوی گفت: صادرکنندگان باید کالاهای با کیفیت و متناسب با بازارهای جهانی هدف را صادر کنند و اگر کالای بی‌کیفیت صادر شود علاوه بر اینکه سم مهلکی برای اقتصاد کشور محسوب می‌شود، به صادرات نیز ضربه محکمی وارد می‌شود.
کد خبر: ۱۴۴۸۴۷
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۸ 15 December 2015
علیرضا رشیدیان در مراسم تجلیل از صادرکنندگان برتر خراسان رضوی در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان رضوی اظهار کرد: یکی از مشکلات مهم در بخش اقتصادی کشور، محدودیت برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی خراسان رضوی در کشورهای دیگر بود که این امر در سال جاری رفع شد.

وی با اشاره به اینکه سیاست دولت تسهیل مسیر صادرات است، تصریح کرد: براساس مصوبات ویژه صادرات و ارائه تسهیلات مناسب به صادرکنندگان تلاش می‌شود بخش دولتی از بخش خصوصی حمایت کند بنابراین امیدواریم تمام بخش‌های مرتبط به صادرات از بخش خصوصی در این مسیر حمایت لازم را انجام دهند.

استاندار خراسان رضوی بر لزوم توجه به توسعه صادرات در کشورهای هدف این استان بر اساس مطالعات زیربنایی توسعه صادرات تاکید کرد و افزود: مسائل زیربنایی توسعه صادرات در خراسان رضوی بر اساس مطالعات طولانی و اساسی انجام شده که می‌تواند تحول عظیمی در این بخش به‌ویژه رسیدن به سند چشم‌انداز 1420 کشور ایجاد کند.

رشیدیان با تاکید بر اینکه صادرکنندگان باید کالاهای با کیفیت و متناسب با بازارهای جهانی هدف را صادر کنند، بیان کرد: اگر کالای بی‌کیفیت صادر شود علاوه بر اینکه سم مهلکی برای اقتصاد کشور محسوب می‌شود، به صادرات نیز ضربه محکمی وارد می‌شود.

گفتنی است در این مراسم از صادرکنندگان نمونه خراسان رضوی تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار