معاون پرورشی مجتمع نور ایمان گفت: به همت اولیای دانش آموزان و فرهنگیان این مجتمع آموزشی بیش از یکصد سبد کالایی به ارزش بیش از100 میلیون ریال در بین دانش آموزان نیازمند شهر حسن آباد فشافویه توزیع شد.
کد خبر: ۱۴۲۳۹
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۱ 15 March 2015
طاهره بی آزاران در حاشیه این اقدام خداپسندانه به ایرنا گفت: این اقلام از محل طرح های مشارکتی دانش آموزان و فرهنگیان برای کمک به نیازمندان و همچنین برخی مساعدت های مردمی تهیه و بین دانش آموزان بی بضاعت دبستان مقداد روستای زیوان بخش حسن آباد فشافویه توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه اقلام روغن، حبوبات، ماکارونی، کنسرو ماهی، قند و چای و برنج با حمایت خیرین تهیه شده است، افزود: با تلاش این خیرین این میزان اقلام در مجموع به ارزش 100 میلیون ریال تهیه و توزیع شد.

وی با تقدیر از تلاش فرهنگیان و دانش آموزان دراقدامات خیرخواهانه تصریح کرد: در آبان ماه سال جاری جشنواره غذا با مشارکت اولیای دانش آموزان و معلمان به نفع دانش آموزان نیازمند برگزار و مبالغ کسب شده برای رفع مشکلات نیازمندان به مصرف رسید.

معاون پرورشی مجتمع ایمان در ادامه بیان داشت: با برنامه ریزی های انجام شده این مجتمع توانسته است با مشارکت های مردمی در سال جاری برای 1600 دانش آموز مدارس بهزیستی اقلام شخصی تهیه و توزیع کند.

بی آزاران با بیان اینکه مجتمع نور ایمان در مدت شش سال گذشته اقدامات خوبی در راستای هم نوع دوستی برای رفع نیاز دانش آموزان بی بضاعت انجام داده است، یادآورشد: این اقدامات شامل خرید کامپیوتر، وسایل آزمایشگاهی، کالاهای فرهنگی، کیف و کفش تهیه و در شهرستانهای شهریار و ری انجام شده است.

وی ضمن ابراز امیدواری گفت: امیدواریم با برخورداری از حمایت خیرین در سال های آینده با جذب کمک های بیشتر مردمی بتوانیم تعداد بیشتری از محرومین و مددجویان را تحت پوشش قرار دهیم.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار