با هدف کمک به زندانیان جرائم غیرعمد
در آستانه سال نو پیشکسوتان ملی‌پوش تیم‌های پرسپولیس و استقلال تهران با حضور در شهرهای بوشهر برای فراهم کردن هزینه آزادی زندانیان جرائم غیرعمد این استان پا به توپ می‌شوند.
کد خبر: ۱۳۷۳۲
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۵ 14 March 2015

به گزارش فارس سید اسماعیل موسوی، مدیرعامل ستاد دیه استان بوشهر با اعلام این خبر گفت: کل بدهی این زندانیان 100 میلیارد و 424میلیون و 936 هزار ریال بود که از این مبلغ، 52 میلیارد ریال ازسوی شاکیان به زندانیان جرایم غیرعمد بخشیده و مابقی نیز از کمک‌های مردمی و اعتبارات ستاددیه پرداخت شد.

وی افزود: ازمجموع 101 نفر آزاد شده 65 نفر جرایم مالی، 23 نفردیه، 12 نفر مهریه و یک نفر نیز به جرم ناتوانی در پرداخت نفقه در زندان بودند.

مدیرعامل ستاد دیه استان بوشهر با اشاره به مساعدت‌های همیشگی مردم نوع‌دوست بوشهر در راستای آزادی زندانیان نیازمند گفت: امسال در سطح استان میزبان 21 جشن گلریزان بودیم که مشارکت شهرستان‌های بعضاً محروم استان در این مراسم از نقاط قوت این برنامه‌های معنوی بود.

وی با اشاره به آمار 167 نفری زندانیان جرایم غیرعمد استان گفت: شماری از این زندانیان افراد بی بضاعتی هستند که تنها به این علت که نمی‌توانند وثیقه مورد نظر بانکی را برای استفاده از تسهیلات ارائه دهند در حبس به سرمی‌برند.

موسوی با اشار به اینکه 5 نفر از این مددجویان واجد شرایط خانم هستند، گفت: در آستانه عید و برای جمع آوری کمک‌های مردمی 3 بازی فوتبال با حضور پیشکسوتان تیم‌های پرطرفدار پیروزی و استقلال تهران را در شهرهای بوشهر، عسلویه و خورموج برگزار خواهیم کرد.

مدیرعامل ستاد دیه استان بوشهر در خصوص تیم‌های ورزشی مقابل پیشکسوتان تهرانی گفت: 2 بازی در نظر گرفته شده با تیم‌های فوتبال صدا و سیمای مرکز بوشهر و شهدای خلیج فارس خورموج در روزهای 21 و 22 اسفند ماه برگزار شده و امروز هم بازی آخر یعنی رقابت دوستانه تیم فوتبال انرژی پارس جنوبی با تیم پیشکسوتان برگزار خواهد شد.

موسوی خاطرنشان کرد: عواید حاصل از این بازی‌های دوستانه برای کمک به زندانیان جرایم غیرعمد صرف خواهد شد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار