استاندار تهران با بیان اینکه طرح های عمرانی باید موجه باشد گفت: مستند کردن طرح های عمرانی به میزان بودجه، زمان و چارچوب های فنی در اقتصاد مقاومتی ضروری است.
کد خبر: ۱۳۴۷۷۴
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۹ 25 November 2015
سید حسین هاشمی عصر سه شنبه در مراسم رونمایی نرم افزار بانک اطلاعات مناطق محروم روستایی استان تهران، تصریح کرد: انجام طرح های کوچک از جمله ساخت خانه های بهداشت، جاده و همچنین آبرسانی در روستاها از سوی بسیج سازندگی باید همراه با رعایت چارچوب های فنی تعریف شده از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور باشد.

وی با بیان اینکه خدمات رسانی به مردم و حرکت به سوی ایجاد عدالت اجتماعی بدون داشتن اطلاعات دقیق و تفکیک شده امکانپذیر نیست افزود: داشتن اطلاعات ضمن ایجاد سرعت در کار و جلوگیری از پراکنده کاری، مدیران را قادر خواهد ساخت که با اولویت بندی تصمیمات صحیحی اتخاذ کرده و حق مناطق محروم را به خوبی ادا کنند.

هاشمی بر استفاده از نیروی مخلص بسیج وهمچنین ایجاد هماهنگی لازم به منظور سرعت بخشیدن به کارها در مناطق مختلف استان تهران تاکید کرد و افزود: بسیج به هیچ عنوان متعلق به گروه و جریان خاصی نیست و سرمایه ملت است.

وی افزود: بسیج در دنیا یک الگوی استثنایی به شمار می رود و نبایستی اجازه دهیم این سرمایه که در کنار ملت و پشت سر رهبری نظام قرار دارد خدشه دار شود.

هاشمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پدیده خانمان سوز اعتیاد به مواد مخدر در جامعه تاکید کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش دارند تا با بهره گیری از این حربه به جوانان آینده ساز و سرمایه اصلی بدنه اجتماعی کشور صدمه وارد کنند.

وی با بیان اینکه امروز متاسفانه دیده می شود که حتی فرزندان خانواده های شاخص و اصیل به پدیده اعتیاد به مواد مخدر گرفتار شده اند، عرصه فرهنگ سازی و مبارزه با پدیده مواد مخدر را از جمله عرصه های مهمی دانست که بسیج می تواند با هماهنگی با سازمان های امداد رسان و همچنین شهرداری ها یاری رسان دولت باشد.

هاشمی گفت: یکی از جلوه های نفوذ دشمن برای از بین بردن جامعه اسلامی تلاش آنان برای رونق مواد مخدر و معتاد کردن جوانان جامعه اسلامی است که هوشیاری مسوولان و بسیجیان دلسوز را می طلبد.

مراسم آغاز عملیات اجرایی 205 پروژه عمرانی و محرومیت زدایی توسط جهادگران بسیج سازندگی استان تهران و رونمایی نرم افزار بانک اطلاعات مناطق محروم روستایی استان تهران با حضور هاشمی استاندار تهران، جمالی پور فرماندار ویژه شهرستان ری و سردار علی نصیری فرمانده سپاه سیدالشهداء(ع) استان تهران برگزار شد.

این نرم افزار با توزیع فرم های محرومیت روستایی از طریق حوزه ها و پایگاههای بسیج برای جمع آوری اطلاعات زیرساختی شامل راه روستایی، شبکه آبرسانی، مزار شهدا، مسجد و خانه عالم و اطلاعات فرهنگی همچون ضریب نفوذ ماهواره، مواد مخدر، بی حجابی و بیسوادی طراحی شده است.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
جمیله رمضانی
|
United States
|
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
سلام وخسته نباشید وسپاس بابت این طرح خداپسندانه.ایا در حال حاضر در مشهد اجرا میشه ؟ واگه هنوز نه چگونه در طرح ازمایشی مشهد میشه ثبت نام کرد؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار