کد خبر: ۱۳۴۳۱
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۵ 13 March 2015
به گزارش فارس، مرتضی طلایی در حاشیه بازدید از ستاد اجرایی انتخابات چهارمین دوره شورایاری‌ها در منطقه 15 تهران درباره تخلفات احتمالی در این انتخابات اظهار داشت: در صورتی که موارد تخلفی باشد با آن برخورد جدی می‌کنیم.

وی ادامه داد: ممکن است ذینفعان در انتخابات مرتکب تخلفاتی شوند و در حوزه هیأت اجرایی قطعاً با آن تخلف برخورد خواهد شد.

رئیس هیأت اجرایی انتخابات شورایاری‌ها درباره تمدید زمان انتخابات شورایاری‌ها اظهار داشت: برای چهارمین دوره انتخابات شورایاری‌ها استقبال تاکنون خوب بوده است و به صورت طبیعی در ایام بعدازظهر حضور بر پای صندوق‌های رأی بیشتر می‌شود ولی اینکه احتمال تمدید رأی‌گیری بیش از ساعت 19 باشد هنوز مشخص نیست.

وی درباره افرادی که خارج از محله خود رأی می‌دهند گفت: مواردی پراکنده در این خصوص داشته‌ایم که خارج از محله خود رأی دادند البته این کار منع قانونی ندارد و هر کسی می‌تواند هر جایی که دوست دارد رأی بدهد و افرادی که خارج از  محلات خود رأی می‌دهند منع قانونی ندارد.

طلایی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه این اقدام به دور از عدالت است و افرادی برای محله‌های دیگر تصمیم‌ می‌گیرند گفت: در آیین‌نامه مقرر شده بود که با تطبیق کد پستی از رأی دادن افراد غیرمحلی جلوگیری شود ولی این مورد به تصویب نرسید و مقرر شد افراد حق رأی دادن خارج از محله خود را دارند.

رئیس هیأت اجرایی انتخابات شورایاری‌ها داشت: درباره شمارش آرا اظهار داشت: پس از اتمام رأی‌گیری بلافاصله شمارش آرا شروع می‌شود و 12 ساعت بعد شمارش اولیه آرا به اتمام و میزان مشارکت مردم در این انتخابات اعلام خواهد شد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار