امرودی:
معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تهران اعلام کرد اعضای شورایاران محلات باید نقاط ضعف و قوت محلات خود را شناسایی و با کمک نخبگان محلی، نسبت به رفع آن اقدام کنند.
کد خبر: ۱۳۳۶۴
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۵ 13 March 2015
به گزارش ایسنا مستقر در ستاد مرکزی چهارمین دوره انتخابات شورایاری‌های محلات شهر تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین میثم امرودی، معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تهران صبح امروز پس از انداختن رأی خود در صندوق انتخابات شورایاری‌ها با حضور در جمع خبرنگاران گفت: یکی از هدایای بزرگی که حضرت امام خمینی (ره) به مردم داد، این بود که مردم با حضور در صحنه سرنوشت خود را انتخاب کنند.

وی با بیان اینکه مردم علاوه بر شرکت در انتخابات ریاست جمهوری در انتخابات شورایاری‌ها نیز در صحنه حضور دارند، ادامه داد: باید سرنوشت محله‌مان را خودمان تعیین کنیم و مردم باید در سرنوشت خود دخیل بوده و شکرگذار این مساله باشند.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تهران با بیان اینکه شورایاران باید توانمندی‌های مردم محلات را شناسایی کنند، گفت: با وجود حضور اساتید، نخبگان و علما در محلات، هر محله یک ثروت است که می‌توان از آن استفاده کرد.

امرودی با بیان اینکه شورایاران باید از پتانسیل‌های موجود در محلات خود برای حل معضل و مشکلات آن محله استفاده کنند، بیان کرد: شورایاران باید زمینه‌ای را ایجاد کنند تا فرصت‌ها و مشکلات محلات شناسایی شده و نسبت به رفع آن اقدام کنند.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار