درپی وقوع زلزله فرضی در سازمان مدیریت پسماند تمامی کارکنان به محوطه بیرونی سازمان پناه آورده و در جایگاه امن، به توصیه های ایمنی کارشناس ستاد مدیریت بحران شهرداری تهران گوش فرا دادند.
کد خبر: ۱۳۲۴۲۴
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۱ 21 November 2015
پس از برگزاری دوره آموزشي پناهگيري و خروج در شرايط اضطراري براي کليه پرسنل ساختمان مرکزي سازمان مديريت پسماند و آشنایی کارکنان با نحوه پناهگيري و خروج اضطراري و شناسايي نقاط امن و نقاط پرخطر، اولین مانور مربوط به زلزله فرضی ساختمان سازمان را به لرزه درآورد.

اين مانور که در اداره مركزي سازمان مديريت پسماند برگزار گرديد، کارشناسان ستاد مدیریت بحران ضمن دعوت کارکنان سازمان به حفظ خونسردي و رعايت نكات ايمني و هدايت آنها به محل تجمع ايمن، به مصدومان اين حادثه فرضي امدادرساني كردند.

در اين مانور كه نيروهاي آتش نشاني، نيروي انتظامي، اورژانس و ستاد بحران شهرداري منطقه 20 نيز شركت داشتند نسبت به مقابله با حوادث از پيش طراحي شده اقدام كردند و در كمترين زمان منطقه تخليه و مصدومان منتقل شدند.

هدف از برگزاري اين مانور، تمرين عملي اصول مقابله با حوادث و بلاياي پيش بيني نشده، آگاهي، پناهگيري صحيح، خروج اضطراري و آماده سازي پرسنل براي مقابله با حوادث طبيعي وغير طبيعي بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار