نخستین نشست مشترک اصلاح طلبان دشت ورامین(شهرستان های ورامین، قرچک و پیشوا) عصر روز پنجشنبه در حالی در قرچک برگزار شد، که گروه محدودی در اعتراض به حضور یکی از مدعوین جلسه، مقابل محل برگزاری این نشست تجمعی غیرقانونی برگزار کردند.
کد خبر: ۱۳۲۰۰۳
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۱ 20 November 2015
براساس اعلام قبلی قرار بود این نشست ساعت 15 روز پنجشنبه در تالار بختیاری شهر قرچک و با حضور حجت الاسلام سیدعبدالواحد موسوی لاری نایب رئیس شورایعالی سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح طلبان برگزار شود.

حدود یکساعت قبل از آغاز نشست، حدود 200 نفر با تجمع در مقابل تالار بختیاری شهر قرچک و سردادن شعارهایی، اعتراض خود نسبت به حضور موسوی لاری در شهرستان را اعلام کردند.

براساس این گزارش، حجت الاسلام سیدعبدالواحد موسوی لاری پس از گذشت حدود یک ساعت از آغاز نشست وارد شهر قرچک شد و با حضور در محل برگزاری همایش برای حاضرین سخنرانی کرد.

این تجمع غیرقانونی و اعتراض آمیز در حالی برگزار شد، که به گفته دبیر شورای هماهنگی اصلاح طلبان شهرستان های قرچک، ورامین و پیشوا؛ نشست مشترک اصلاح طلبان منطقه براساس اعلام درخواست کتبی و موافقت رسمی فرمانداری شهرستان قرچک و اخذ مجوزها به صورت قانونی برگزار شده است.

سیدابوالقاسم میرحیدری در حاشیه برگزاری این نشست افزود: این نشست با توجه به درخواست مجمع اصلاحات دشت ورامین به میزبانی مردم شهرستان قرچک برگزار شده است.

وی تصریح کرد: این نشست به صورت کاملا قانونی و با اخذ مجوز از نهادهای مسئول و ذیصلاح برگزار شده است.

فرماندار شهرستان قرچک نیز دراین خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: مجوز قانونی و لازم برای برگزاری نشست اصلاح طلبان شهرستان ورامین، پیشوا و قرچک از طریق شورای تامین شهرستان صادر شده و این نشست به صورت قانونی برگزار شد.

مسعود مرسل پور افزود: بر اساس منویات مقام معظم رهبری مبنی بر حضور حداکثری مردم در انتخابات، ایجاد شور و نشاط سیاسی در جامعه در چارچوب قانون سیاست محوری دولت تدبیر و امید است.

وی اظهار کرد: شورای تأمین شهرستان قرچک بر همین اساس و با توجه به رویکرد استانداری تهران برای برخورد قانونی و فرا جناحی با همه جریان های سیاسی اصول گرا و اصلاح طلب، مجوز برگزاری همایش اصلاح طلبان منطقه را صادر کرده است.

شهرستان قرچک در 25 کیلومتری جنوب شرق استان تهران واقع شده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار