استاندار تهران گفت: ایجاد فضای مناسب برای فعالیت همه احزاب و گروههای سیاسی در چارچوب قانون، مشی اصلی و رویکرد محوری دولت تدبیر و امید در راستای ایجاد شور و نشاط سیاسی در آستانه برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری است.
کد خبر: ۱۳۱۹۹۳
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۲ 20 November 2015
سیدحسین هاشمی افزود: همه گروهها و احزاب قانونمند کشور می توانند از فرصت ارتباط با مردم و مخاطبان خود در حدود قانون استفاده کنند.

وی با اشاره به رویکرد محوری دولت در تعامل قانونمند با احزاب و گروههای سیاسی، اظهار کرد: برهمین اساس مشی استانداری تهران نیز ایجاد فضای مناسب برای فعالیت همه گروهها در حدود قانون است.

استاندار تهران به برگزاری نشست مشترک اصلاح طلبان شهرستان های قرچک، ورامین و پیشوا در قرچک اشاره کرد و افزود: برغم صدور مجوزهای لازم و قانونی برای برگزاری این نشست، مخالفت های با برگزاری و سخنرانی حجت الاسلام عبدالواحد موسوی لاری دراین نشست وجود داشت که با پیگیری های انجام شده و هماهنگی مقامات مسئول از جمله فرماندهی انتظامی غرب استان تهران، این نشست با توجه به مجوزهای قانونی برگزار شد.

نماینده عالی دولت در استان تهران تاکید کرد: مشی استانداری تهران در زمینه فعالیت احزاب و گروههای سیاسی نیز ایجاد فضای مناسب برای فعالیت قانونمند همه گروهها در حد و حدود قانون و مقررات کشور است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار