کد خبر: ۱۳۰۳۶
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۷ 11 March 2015
 نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کار پلیس باید همسو با نیاز جامعه باشد گفت: خلاء نیاز سنجی و آسیب شناسی در پلیس مشهود است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، بیژن نوباوه در آیین اختتامیه نخستین جشنواره رسانه، نظم و امنیت عمومی با اشاره به نقش و اهمیت کار پلیس افزود: پلیس باید از بهترین امکانات و تجهیزات برخوردار باشد تا بتواند بهترین خدمات را ارایه دهد اما متاسفانه در عمل اینگونه نیست. 

وی با اشاره به اینکه کار پلیس نیز با سختی های فراوان همراه است تاکید کرد: با وجود تمامی این مسائل پلیس به دلیل داشتن ایمان، در انجام ماموریت های خود موفق است. 

وی با بیان اینکه از عملکرد پلیس و خبرنگاران باید تقدیر شود اظهار کرد: این افراد از اقشار زحمت کش جامعه هستند که در تمام طول سال در حال اطلاع رسانی و ایجاد امنیت هستند. 

نوباوه تاکید کرد: نیروی انتظامی باید در میان افراد خود جامعه شناس و روانشناس داشته باشد تا به مردم خدمت رسانی بهتری کند.

وی با بیان اینکه رسانه پل ارتباطی پلیس و مردم است اظهار کرد: کار پلیس و رسانه همراه با سختی های فراوان است. 

نوباوه خبرنگاران نباید محتاج پول و نیازهای اولیه خود باشند خاطر نشان کرد: من 34 سال در شرایط مختلف مانند جنگ به عنوان خبرنگار کار کردم اما در هیچ کدام از مراحل جنگ از کارم متنفر نشدم. 

نوباوه ادامه داد:در طول این مدت شاهد اتفاقات بسیار بدی بودم اما هیچکدام از آنها باعث نشد ذره ای از علاقه من به این شغل کم شود. 

وی گفت: به دلیل زیبایی های این حرفه به آن افتخار می کنم چرا که این کار خدمت به جامعه است. 

وی بیان کرد: زیباترین بخش کار همین جاست چرا که نشان می دهد اگر موفقیتی هست به دلیل ایمان است.

نوباوه با اشاره به مشکل بیمه خبرنگاران تصریح کرد: شرایط این قشر از جامعه با دولت جدید بهتر شده است اما هنوز آنها از پایین ترین حقوق اجتماعی برخوردارند. 

در این آیین سردار حسین ساجدی نیا فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ ایرنا را به عنوان رسانه برتر در حوزه پلیس معرفی کرد و از تلاش های محمد خدادی مدیرعامل سازمان خبرگزاری جمهوی اسلامی و کارکنان آن تجلیل و قدردانی کرد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ همچنین با اهدا لوح تقدیر از فعالیت های اثربخش خبرگزاری جمهوری اسلامی استان تهران در رعایت شاخص های حرفه ای برای اطلاع رسانی به موقع از فعالیت ها و اقدامات پلیس تهران بزرگ نیز قدردانی کرد.

نخستین جشنواره رسانه، نظم و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با برگزاری آیین اختتامیه و معرفی برترین ها در بخش های مختلف خبر، گزارش، یادداشت، عکس و تولیدات رادیویی و تلویزیونی به کار خود پایان داد.

آیین اختتامیه جشنواره رسانه، نظم و امنیت عمومی با حضور محمد خدادی مدیرعامل ایرنا، در این آیین سردار حسین ساجدی نیا فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ ایرنا را به عنوان رسانه برتر در حوزه پلیس معرفی کرد و از تلاش های محمد خدادی مدیرعامل سازمان خبرگزاری جمهوی اسلامی و کارکنان آن تجلیل و قدردانی کرد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار