مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه از افتتاح آخرین ایستگاه باقی مانده در نیمه جنوبی خط سه مترو خبر داد و گفت: ایستگاه نعمت آباد از ساعت 5:30 تا 22:30 خدمات به شهروندان می دهد.
کد خبر: ۱۲۶۴۰۶
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۳ 09 November 2015
به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه، محسن نایبی با بیان اینکه سرویس دهی به مسافران در این ایستگاه بلافاصله پس از افتتاحیه آغاز شد افزود: هر 15 دقیقه یکباره قطار از ایستگاه نعمت آباد می گذرد.

وی افزود: ورودی های ایستگاه نعمت آباد در بخش جنوبی بزرگراه آیت الله سعیدی قرار دارد و این ایستگاه حد فاصل ایستگاه های آزادگان و عبدل آباد در محدوده محله های پاسگاه نعمت آباد، جوانه، خلازیل، سهیل و شهید کاظمی واقع شده است.

خط سه مترو تهران با طول 37 کیلومتر، از ایستگاه آزادگان در ابتدای جاده ساوه آغاز شده و پس از گذشتن از نعمت آباد، عبدل آباد، شهرک شریعتی، قلعه مرغی، جوادیه، راه آهن، منیریه، چهارراه ولی عصر (عج)، میدان ولی عصر (عج)، میدان جهاد و شهید بهشتی در شمال شرقی تهران با ایستگاه های شهید زین الدین، نوبنیاد و قائم (عج) به پایان می رسد.

ایستگاه مترو نعمت آباد پایتخت واقع در خط سه روزدوشنبه در آیینی با حضور شهردار و جمعی از مدیران شهری تهران راه اندازی شد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار