مدیر کمیته امداد لارستان گفت: بیش از یک هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد لارستان قرار دارند.
کد خبر: ۱۲۵۷۶
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۵ 10 March 2015

به گزارش تابناک فارس به نقل از تسنیم؛ حجت الاسلام عبدالله تقی‌زاده عصر امروز در آئین تجلیل از رابطان فرهنگی، حافظان قرآن و استعداد های درخشان این شهرستان با اشاره به اینکه امور فرهنگی یکی از محورهای اساسی فعالیت‌های کمیته امداد را تشکیل می‌دهد اظهار داشت: رسالت فرهنگی از امورات مهمی است که این نهاد در رابطه با افراد مورد حمایت خود به عهده دارد.

وی با بیان اینکه در مراسم امروز قدردانی کوچکی از تلاش‌های خستگی‌ناپذیر فعالان عرصه فرهنگی در کمیته امداد هستیم افزود: در لارستان 300 رابط فرهنگی، 45 حافظ قرآن مجید از چند جزء تا کل قرآن و 12 نفر استعداد درخشان در زمینه‌های درسی و علمی فعالیت می‌کنند.

مدیر کمیته امداد لارستان با بیان اینکه تعداد یک هزار و 141 دانش‌آموز و 366 دانشجو تحت حمایت کمیته امداد لارستان هستند تصریح کرد: رابطان فرهنگی بدون هیچگونه چشمداشت مادی، مسائل مربوط به خدمات تحصیلی و نیز خدمات پرورشی و تربیتی دانش‌آموزان و دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد را پیگیری می‌کنند.

وی با اشاره به مهم‌ترین سرفصل‌های کاری کمیته امداد در بخش فرهنگی گفت: در زمینه فرهنگی کمیته امداد اقدام به برگزاری کلاس‌های آموزشی در رشته‌های فنی‌وحرفه‌ای برای ایجاد اشتغال و توانمند‌سازی خانواده‌های تحت پوشش، برگزاری کارهای هنری و آموزش مکاتبه‌ای کرده است.

حجت الاسلام تقی‌زاده با برشمردن تعدادی از برنامه‌های فرهنگی اجرا شده توسط این نهاد بیان کرد: امسال بیش از 250 میلیون تومان برای اجرای کارهای فرهنگی هزینه شده است.

در پایان این مراسم، هدایایی به رسم یادبود به رابطان فرهنگی، حافظان قرآن و استعدادهای درخشان اهدا شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار