امام جمعه موقت ایلام؛
امام جمعه موقت ایلام گفت : در مسأله فلسطین اثبات شد که شورای امنیت و سازمان ملل هیچ گونه اعتبار و جایگاه عملیاتی ندارند.
کد خبر: ۱۱۶۲۲۹۱
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۱ 12 April 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام والمسلمین شمس الدین سراج بیان کرد : بعد از حمله اسرائیل به سفارت ایران در سوریه، شورای امنیت و سازمان ملل حتی به صورت نمادین این تجاوز آشکار اسرائیل را محکوم نکردند اما بعد از اعلام ایران مبنی بر تنبیه اسرائیل، همه کشورهای عضو شورای امنیت به اقدام متقابل ایران در مورد اسرائیل اعتراض و ایران را به خویشتن داری دعوت کرده اند.

وی افزود :  در جنگ غزه سران رژیم صهیونیستی اثبات کردند که دچار جنون و دیوانگی محض هستند و پایبندی به چارچوب ها و قوانین بین المللی در نزد سران و سربازان اسرائیلی هیچ جایگاهی ندارد و یک انتقام قوی و بازدارنده از سوی ایران و زیر نظر مقام معظم رهبری لازم است.

امام جمعه ایلام ادامه داد : تاریخ وقایع دفاع مقدس بیانگر جایگاه مقتدرانه مجاهدت های نیروهای ارتش در جنگ تحمیلی است و ارتش در نیروی دریایی، هوایی و زمینی جسورانه وارد عرصه دفاع شد و شخصیت های بزرگی از این قوه مسلح در راه دفاع از میهن جان خود را فدا کردند که هرکدام از این چهره ها می تواند سوژه هایی بی بدیل برای خلق آثار هنری باشد و در این زمینه از سوی نهادهای فرهنگی کم کاری شده است.

وی در خصوص وقایع رخ داده در استان سیستان و بلوچستان تاکید کرد : امنیت این استان مدتی است که توسط گروهک تروریستی جیش الظلم تهدید می شود و باید برخورد قاطع با این گروهک انجام شود.

وی خاطرنشان کرد : مطالبات نیروهای شاغل در بیمارستان ها و بازنشستگان دستگاه های اجرایی از لحاظ معیشتی رسیدگی شود و مسئولان باید پیگیر مطالبات این اقشار شوند./ع

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار