هافبک میانی تیم فوتبال استقلال تهران معتقد است که تیمش در دیدار مقابل مس رفسنجان باید با اختلاف سه تا چهار گل پیروز می‌شد.
کد خبر: ۱۱۶۱۶۳۸
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۳ 07 April 2024

به گزارش تابناک کرمان، آرش رضاوند پس از تساوی دو بر دو استقلال مقابل مس رفسنجان در ورزشگاه آزادی، اظهار کرد: بازی قشنگی بود و هواداران از تماشای بازی لذت بردند و بازی خیلی پر موقعیت بود و می‌توانستیم با اختلاف سه تا چهار گل می‌توانستیم پیروز شویم.

وی در مورد مصدومیت مهدی مهدی‌پور، توضیح داد: اتفاقی برای مهدی رخ داد و خدا کند اتفاقی که فکر می‌کنیم نباشد. او باید فردا عکس بگیرد و انشاءالله با قدرت بازگردد.

هافبک میانی تیم فوتبال استقلال تهران در مورد عصبانیت چشمی از وضعیت مالی باشگاه و وعده‌های علی خطیر، مدیرعامل باشگاه استقلال، بیان کرد: واقعیت اینکه در این چند وقته چیزی ندیدیم و خودمان هم بدمان می‌آید در مورد مسائل مالی حرف بزنیم و در حالی یک ماه و نیم تا پایان لیگ باقی مانده ۴۰ درصد پول گرفته‌ایم و از سال گذشته نیز ۵۰ درصد طلب داریم و امسال نیز بدون آپشن‌ها بازیکنان ۶۰ درصد طلب دارند.

رضاوند در مورد داوری دیدار تیمش مقابل مس رفسنجان، گفت: به نظرم برخی سوت‌ها در لحظات آخر بازی بد زده شد و روند بازی را گرفت و در حالی که ما حمله می‌کردیم بازی می‌خوابید. شاید یک توپ ما هم گل شد و باید کارشناسان در این مورد نظر دهند.

وی در مورد عدم تمرکز استقلال در این دیدار و دریافت گل در دقایق ابتدایی هر نیمه، بیان کرد: وقتی بازی را یک هیچ می‌بریم می‌گویند چرا یک هیچ می‌برید؟ زمانی که هجومی بازی می‌کنید به تیم حریف موقعیت می‌دهید، اما امروز همه بازیکنان تیم موقعیت داشتند و بازی خیلی خوبی به نمایش گذاشتیم، اما موقعیت‌ها تبدیل به گل نشد.

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار