جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به در نظر گرفتن اعتبار برای احداث باند دوم ایست بازرسی مرصاد (دوراهی راین کرمان) گفت: امیدواریم هر چه زودتر این کار انجام و دغدغه و معطلی مردم کاهش یابد.
کد خبر: ۱۱۶۲۵۱۷
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۵ 14 April 2024

به گزارش تابناک کرمان، سردار عبدالعلی روانبخش امروز ۲۵ فروردین ماه در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان بم اظهار کرد: با توجه به این‌که جاده ترانزیتی شهرستان بم محور تردد چندین شهرستان و استان‌های همجوار است، حجم ترافیک در ایست بازرسی مرصاد بالاست که یکی از دغدغه‎های مردم افزایش باند دوم برای این ایست بازرسی است.

وی افزود: با توجه به اعتباری که استانداری کرمان برای افزایش باند دوم ایست بازرسی مرصاد در نظر گرفته، امیدواریم هرچه سریع‌تر این اعتبار اختصاص یابد تا مشکل شهروندان نیز حل شود.

جانشین فرماندهی انتظامی استان کرمان در بخش دیگری از سخنانش گفت: امروزه نظام جمهوری اسلامی در بحث امنیت در اوج عزت و اقتدار قرار دارد و مردم خیال‌شان از لحاظ برقرای امنیت راحت است.

وی با اشاره به این‌که نظام جمهوری اسلامی ایران جزء کشور‌های تاثیرگذار در منطقه و دنیاست، تصریح کرد: تمام تلاش پلیس در جهت برقراری امنیت است و در این راستا طی سال گذشته قریب به ۱۰۰ نفر از همکاران ما به درج رفیع شهادت نائل آمدند.

روانبخش در ادامه بیان کرد: دشمن هر روز از یک حوزه برای صدمه زدن به کشورمان وارد می‌شود، یک بار با اغتشاشات و بار دیگر با حملات تروریستی و بزدلانه‌ای که انجام می‌دهد.

جانشین انتظامی استان کرمان گفت: دشمن فکر می‌کند با این حملات می‌تواند امنیت ما را بر هم بزند و یا رعب و وحشت ایجاد کند، اما نمی‌داند که این عملیات‌ها هیچ تاثیری در روحیه مردم ما ندارد.

وی افزود: مردم ما نه تنها دچار رعب و وحشت نمی‌شوند، بلکه عزم جدی برای مقابله با این افراد نیز در آن‌ها شکل می‌گیرد و در برقرای امنیت در کنار پلیس قرار می‌گیرند.

در این مراسم از خدمات سرهنگ یوسف سلیمانی تجلیل و سرهنگ عزت الله عبدلی نسب به عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان بم معرفی شد.

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار