معاون امور بازرگانی و توسعه سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام گفت: طبق مصوبه، قیمت هر کیلوگرم زولبیا و بامیه درجه یک در استان یک میلیون و ۳۰۰ هزار ریال و درجه ۲، یک میلیون و ۱۰۰ هزار ریال تعیین شده است.
کد خبر: ۱۱۵۸۴۶۶
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۷ 12 March 2024

به گزارش تابناک ایلام ؛ علی غیاثی اظهار کرد: هر ساله قیمت جدید زولبیا و بامیه در ایام ماه مبارک رمضان با توجه به قیمت مواد اولیه تعیین و به اتحادیه‌ها و صنوف مربوطه ابلاغ می‌شود که این میزان نرخ با درنظر گرفتن رفاه حال مردم تعیین شده و به تصویب رسیده است.

وی افزود: واحدهای شیرینی فروشی موظف هستند بر اساس دستورالعمل‌های بهداشتی وزارت بهداشت، زولبیا و بامیه ماه مبارک رمضان را به شکل کیفی و بهداشتی تولید و عرضه کنند.

معاون امور بازرگانی سازمان صمت ایلام تاکید کرد: با تخلفاتی از قبیل گران‌فروشی یا استفاده از افزودنی‌های غیرمجاز یا موادی که برای تصفیه روغن به کار می‌رود، به شدت برخورد خواهد شد.

غیاثی یادآور شد: قیمت زولبیا و بامیه برای همه واحدهای قنادی یکسان است و نظارتها بر خالص فروشی با تشدید حداکثری انجام خواهد پذیرفت.

وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در بحث شیرینی ایام نوروز، و زولبیا و بامیه ماه مبارک رمضان، موارد را با شماره تلفن ۱۲۴، اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان ایلام، اعلام کنند تا در اسرع وقت مورد پیگیری قرار گیرد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار