استاندار ایلام؛
استاندار ایلام گفت : ناظران و مجریان بر کیفیت مصالح بکار رفته در ساختمان ها نظارت دقیق داشته باشند
کد خبر: ۱۱۵۸۴۵۹
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۵ 12 March 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ بهرام نیا اظهار داشت : متولی اصلی نظارت بر استفاده از مصالح استاندارد «راه و شهرسازی» و « سازمان نظام مهندسی» است.

 وی افزود : در صورت استفاده از مصالح غیر استاندارد باید راه و شهرسازی و سازمان نظام مهندسی با جدیت ورود کند و اگر چنانچه در موضوع تراکم ساختمان ها رعایت نشود شهرداری نیز باید پاسخگو باشد.

بهرام نیا ادامه داد : داشتن استاندارد برای تمام آسانسورها و بررسی چند ماهه از آسانسورها ضرورت دارد چرا که استفاده از تجهیزات غیر استاندارد، خطرات جانی برای ساکنان ساختمان ها را افزایش می دهد.

وی خاطرنشان کرد : اگر میلگرد استاندارد باشد مقاومت ساختمان و هر سازه در مقابل زلزله بیشتر است‌ و در واقع تامین امنیت ساکنان به مصالح به کار رفته در ساختمان ها و سازه ها از جمله شن، ماسه و میلگرد و آسانسورها بستگی دارد.

استاندار ایلام مطرح کرد: مدیران کل استاندارد، راه و شهرسازی، صمت و نظام مهندسی استان با حضور در صدا و سیما محاسن استفاده از مصالح استاندارد و خطرات استفاده از مصالح غیر استاندارد را تبیین کنند.

بهرام نیا خاطرنشان کرد : شهرداری و اداره کل استاندارد نسبت به ایمن بودن تجهیزات و وسایل شهربازی‌ها در سراسر استان اقدام لازم را انجام دهند.

وی یادآور شد :  همه قوانین و مقررات بر گرفته از قانون الهی است و انتظار می رود که همه دستگاه‌هایی که در امر استاندارد سازی وسایل و تجهیزات سهیم هستند نسبت به اجرای امور مربوط با جدیت اقدام کنند./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار