مرکز جهاد کشاورزی بروات با حضور مشاور وزیر و سرپرست جهادکشاورزی استان کرمان و مسئولان ارشد شهرستان و جمعی از کشاورزان افتتاح شد.
کد خبر: ۱۱۵۸۳۸۲
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۷ 11 March 2024

به گزارش تابناک کرمان، علی باقری سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان امروز ۲۱ اسفندماه در مراسم افتتاح این مرکز اظهار کرد: شهر بزرگ بروات یکی از قطب‌های کشاورزی محسوب می‌شود و باغات کشاورزی زیادی در این منطقه است که به همین منظور با توجه به حساسیت و شرایط اقلیمی و آفات نوظهور و به دلیل نزدیک شدن به کشاورز و خدمات بهتر به این قشر ایجاد مرکز جهاد کشاورزی در این منطقه یکی از اولویت‌ها بود.

وی ضمن تاکید به کشاورزان افزود: با توجه به شیوع آفت سوسک سرخرطومی حنایی، کشاورزان باغات خود را رصد کنند وجهاد کشاورزی هم سعی بر این دارد خسارت را به حداقل برسانیم.

باقری ادامه داد: یکی از وظایف اصلی ما این است که در کنار کشاورزان باشیم و هرچه راه را نزدیکتر کنیم، خدمات مطلوب‌تری ارائه کنیم.
سرپرست جهاد کشاورزی استان کرمان ایجاد مراکز خدمات کشاورزی را ضروری دانست و افزود: با توجه به قول مقام عالی وزارت مسائل اداری این مرکز به زودی حل خواهد شد و پست‌های این مرکز ایجاد خواهد شد.

باقری در خصوص ساختمان اداری جهاد کشاورزی شهرستان بم گفت: در واقع این ساختمان مغفول مانده و پیگیر آن هستیم تا از محل مولدسازی بتوانیم بودجه اعتباری در این خصوص تخصیص پیدا کند و ساختمان این اداره راه‌اندازی شود.
لازم به ذکر است: ساختمان فعلی جهاد کشاورزی شهرستان بم به صورت امانی در ساختمان آب و فاضلاب روستایی خدمات ارائه می‌دهد.

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار