مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان قزوین گفت: با همت همکاران گروه انسداد شرکت و مامور ماده ۳۰ شهرستان قزوین و با حمایت و همراهی نیروی انتظامی از ابتدای سال تاکنون ۷۹۰ حلقه چاه غیرمجاز در شهرستان قزوین پر و مسلوب المنفعه گردید.
کد خبر: ۱۱۵۷۴۲۱
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۴ 05 March 2024

به گزارش تابناک قزوین، بنا بر علام روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای قزوین، منصور ستوده در خصوص انسداد چاه‌های غیرمجاز در شهرستان قزوین اظهار کرد: این اقدام ضمن حفظ و حراست از منابع آبی استان، تضمین کننده حیات دشت قزوین و اقدامی در جهت توسعه پایدار استان است.

وی افزود: عملیات گسترده احیا و تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی که از سال ۹۳ شروع شده، همچنان با اراده و عزم جدی توسط عوامل اجرایی این شرکت در حال انجام و پیگیری است و بی‌تردید، همکاری و همراهی مجموعه مسئولین استان و مراجع قضایی و انتظامی، گامی مؤثر در این زمینه بوده است.

ستوده با اشاره به عملیات گسترده انسداد چاه‌های غیرمجاز در شهرستان قزوین تصریح کرد: در بخش مرکزی شهرستان قزوین از ابتدای سال تاکنون ۷۹۰ حلقه چاه غیرمجاز با همکاری دستگاه قضایی و نیروی انتظامی پر و مسلوب‌المنفعه شده که از این طریق حدود ۵.۵ میلیون مترمکعب آب در سال به تعادل سفره‌های آب زیرزمینی کمک شده است.

به گزارش ایسنا، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای قزوین در پایان یادآور شد: ما در چارچوب قوانین و مقررات تمام تلاش و توان خود را جهت حفظ و احیای دشت قزوین به‌کار خواهیم گرفت و امیدوارم مردم فهیم استان قزوین نیز با مدیریت و صرفه‌جویی در مصرف آب در انجام این مهم ما را یاری کنند.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار