مدیرکل راه آهن قم از اختصاص ۶ رام قطار فوق العاده در مسیر تهران _ قم_جمکران و بالعکس همزمان با میلاد صاحب الزمان (عج) خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۵۷۴۲
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۳ 24 February 2024

به گزارش تابناک قم، از ستاد خبری جشن‌های نیمه شعبان، غلامحسین دباغ در گفت و گویی خبری افزود: باتوجه به پیش بینی حجم گسترده مسافران در شب نیمه شعبان و در راستای ارائه خدمات مطلوب به مردم و زائرین کریمه اهل بیت(س) قطارهای فوق العاده تهران _قم_ جمکران و بالعکس پیش بینی شده است.

وی گفت: به این ترتیب یک رام قطار ریل باس امشب پنجم اسفند ماه مصادف با شب نیمه شعبان در ساعت ۲۰.۵۰ از تهران به سمت ایستگاه جمکران حرکت می‌کند و برگشت آن نیز فردای یکشنبه ۶ اسفندماه ساعت ۷.۳۰ صبح به سمت تهران خواهد بود.

مدیرکل راه آهن قم گفت:علاوه بر ۱۰ رام قطار برنامه قم _تهران و بالعکس چهار رام قطار دیگر جهت جابجایی مسافرین در این روز به برنامه حرکت قطار های قم_تهران اضافه شدند.

وی گفت:‌ بر همین اساس یک رام قطار فوق العاده در تاریخ ۶ اسفندماه در ساعت ۸:۲۰ از تهران به سمت قم حرکت خواهد کرد و در ساعت ۱۲:۰۰ همان روز ایستگاه راه آهن قم راه به مقصد تهران ترک می کند.

وی ادامه داد:همچنین یک رام قطار دیگر نیز ساعت ۱۶:۱۰ از تهران به سمت قم حرکت می کند و برگشت این قطار به سمت تهران نیز در ساعت ۱۹:۳۰ روز یکشنبه ششم اسفند ماه خواهد بود. دباغ تصریح کرد: قطارهای یاد شده ریل باس بوده و با ظرفیت ۳۳۶ صندلی و تهویه مناسب و امکانات رفاهی در جهت سرویس دهی به هموطنان و زائرین گرامی مهیا شده است.

یک رام قطار متشکل از هفت دستگاه واگن است.

راه‌آهن قم بیش‌از ۵۰۹ کیلومتر خط اصلی، ۳۰ کیلومتر خطوط صنعتی و تجاری و ۵۰ کیلومتر خط فرعی دارد و متشکل از ۱۵ ایستگاه است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار