رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل از اعمال محدودیت‌های ترافیکی به‌مناسبت برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن در مسیرهای راهپیمایی شهر اردبیل خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۳۷۷۸
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۶ 10 February 2024

به گزارش تابناک اردبیل، حجت فتاحی ظهر امروز در جلسه بررسی اعمال محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه اظهار کرد: از ساعت ۲۴ امشب توقف هر نوع وسیله نقلیه در حد فاصل ایستگاه سرعین تا تقاطع بازار ممنوع بوده و در صورت توقف از طریق جرثقیل به خارج از مسیر راهپیمایی انتقال داده خواهد شد.

وی افزود: از ساعت ۷ صبح روز یکشنبه محدودیت ترافیکی در تمامی معابر منتهی به هسته مرکزی شهر از جمله میدان ارتش، چهارراه حافظ، میدان قدس به سمت ایستگاه سرعین، میدان ۱۵ خرداد، سه راهی دانش به میدان شریعتی، چهارراه ورزش و خیابان شیخ صفی به چهارراه امام، پل پیر عبدالملک، تقاطع امام حسین، چهازراه عالی قاپو به سمت چهارراه بازار اعمال خواهد شد و در سایر شهر‌های استان نیز در تمامی معابر منتهی به محل اجرای مراسم محدودیت‌های ترافیکی اعمال می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل تصریح کرد: در صورتی که خودرو همشهریان به خارج از مسیر هدایت شده باشد، می‌توانند با تماس با شماره تلفن‌های ۱۱۰ و ۱۲۰ از محل توقف و انتقال خودرو خود مطلع شوند.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار