خانه مطبوعات و رسانه‌های استان اردبیل در خصوص حمایت از عملیات موشکی سپاه بر علیه مواضع رژیم کودک کش و جنایتکار صهیونیستی بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۱۱۶۲۸۶۶
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۹ 16 April 2024

به گزارش تابناک اردبیل، متن بیانیه بدین شرح است.

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم

إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُونَ

#وعده_صادق؛ این همان وعده‌ای بود که هیمنه پوشالی و پوچ رژیم اشغالگر قدس را زیر و رو کرد.

تنبیه سخت و پاسخی محکم که بایستی دشمنان ایران اسلامی در قبال هر شرارت و جنایتی که در منطقه انجام می‌دهند، منتظر آن باشند.

عملیات گسترده پهپادی - موشکی فرزندان جان برکف ایران زمین علیه رژیم صهیونیستی که به دنبال اقدام رذیلانه حمله به کنسولگری ایران و به شهادت رساندن مستشاران رسمی نظامی ایران صورت گرفت به واقع هشداری بود صریح برای دشمنان قسم خورده ایران اسلامی؛ و بی شک زین پس هر گونه اقدامی علیه منافع کشورمان با شدیدترین پاسخ روبرو شده و جمهوری اسلامی در این موضوع ذره‌ای تردید نخواهد کرد.

دشمنان نظام و انقلاب با درک اقتدار جمهوری اسلامی ایران خوب می‌داند که در صورت تکرار هرگونه شرارت و جنایت، سیلی نواخته شده به چهره‌اش به مشت‌های پولادین کوبنده تبدیل خواهد شد.

در همین راستا خانه مطبوعات و رسانه‌های استان اردبیل هم به مانند آحاد جامعه از عملیات موشکی و پهپادی سپاه مقتدر بر علیه مواضع و اهداف نظامی رژیم صهیونیستی حمایت کامل کرده و آماده و گوش به فرمان، ولی امر مسلمین برای هرگونه جانفشانی در راه اسلام، انقلاب اسلامی و قدس عزیز می‌باشند.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار