فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان گفت: عامل اصلی وقوع قتل و ۲ نفر از عاملان نزاع دسته جمعی منجر به این قتل در کمتر از یک ساعت دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۱۵۳۵۶۱
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۱ 08 February 2024

به گزارش تابناک کرمان به نقل از پایگاه خبری پلیس، خواجه‌پور در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی اعلام وقوع نزاع دسته جمعی منجر به قتل در یکی از شرکت‌های ساختمانی در حاشیه شهر سیرجان، بلافاصله تیم گشت پاسگاه محمودآباد به محل اعزام و در بررسی‌های اولیه مشخص شد چند جوان به دلیل اختلافات با یکدیگر درگیر و طی نزاعی که بین آن‌ها شکل می‌گیرد یکی از آن‌ها با ضربات سلاح سرد مجروح و در دم فوت می‌کند و ضارب و دیگر افراد دخیل در نزاع از محل متواری می‌شوند.

فرمانده انتظامی سیرجان با اشاره به انجام پیجویی‌های پلیسی برای شناسایی و دستگیری قاتل و عاملان این نزاع تصریح کرد: در این رابطه با تلاش تیم‌های از پلیس آگاهی عامل وقوع قتل که جوان ۲۵ ساله است و ۲ نفر از افراد مشارکت کننده در این نزاع دسته جمعی شناسایی و طی چند عملیات جداگانه در اطراف محل وقوع قتل در کمتر از یک دستگیر شدند.

خواجه پور با اشاره به اینکه علت و انگیزه این نزاع منجر به قتل عدم کنترل خشم ضارب بوده است، گفت: در این رابطه همه متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار