استاندار ایلام؛
استاندار ایلام گفت : دولت سیزدهم دولت مسئله‌محور است و همه‌ تلاش خود را برای حل مشکلات و مسایل کشور به‌کار گرفته است.
کد خبر: ۱۱۵۳۲۱۶
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۰ 06 February 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ بهرام نیا  در دیدار با امام‌جمعه‌ موقت شهرستان سیروان و امام‌جمعه‌ چرداول اظهار کرد : در ایام‌الله دهه‌ فجر ۳۲۶ طرح و پروژه‌ عمرانی و اقتصادی با اعتبار ۳۷هزار و ۹۴۰ میلیارد ریال و با اشتغال‌زایی ۲هزار و ۸۵۷ نفر به‌صورت(مستقیم و غیرمستقیم) در استان ایلام کلنگ‌زنی و یا افتتاح می‌شود.

وی بیلان داشت : ۲۰ پروژه‌ عمرانی و اقتصادی شامل ۱۸ پروژه عمرانی و ۲ پروژه در حوزه‌ اقتصادی امروز همزمان با ششمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در این شهرستان افتتاح و کلنگ زنی می شود.

حجت‌الاسلام "محمدحسن فریادی"  امام جمعه سیروان نیز بیان کرد: در گذشته ارائه خدمات به مردم این شهرستان به این شکل نبود، اما خدمات بسیار خوبی در حال حاضر انجام می شودو از آن‌جا که این خدمات بسیار وسیع است اطلاع‌رسانی این خدمات نیز باید گسترده باشد.

وی با قدردانی از افتتاح پروژه واریانت چشمه‌چاهی در سیروان، گفت: این پروژه از مطالبات مهم شهرستان بود که امروز به بهره‌برداری رسید.

امام‌جمعه‌ سیروانخاطرنشان کرد : امید داریم که زمین چمن سیروان که با اهتمام استاندار ایلام کلنگ‌زنی شد در زمان‌بندی تعیین شده به بهره‌برداری برسد./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار