فرماندار ویژه دهلران ؛
فرماندار ویژه دهلران خواستار تکمیل پروژه ایستگاه پمپاژ برتش شد و گفت:این پروژه نقش موثری در تولید و اشتغال و افزایش سطح زیر کشت دارد.
کد خبر: ۱۱۵۳۱۳۹
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰ 06 February 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ لطیف صادقی در حاشیه بازدید رئیس سازمان مدیریت برنامه و بودجه استان افزود:این ایستگاه ۲ هزار هکتار از اراضی کشاورزی منطقه را تحت پوشش قرار می دهد و با اقدامات انجام شده در این دولت و بهره برداری از ففاز اول آن، یک هزار هکتار از اراضی دیم دهلران به آبی تبدیل وپنج هزار تن به تولیدات شهرستان افزوده می شود.

وی با تاکید بر تسریع در تکمیل پروژه اظهار کرد: ۲۵ کیلومتر طول خط انتقال برق پروژه ایستگاه پمپاژ برتش است که 15 کیلومتر این مسیر یعنی ۶۰ درصد عملیات برق رسانی انجام و خوشبختانه با همکاری و تعامل مردم مشکلات معارضین برای ادامه خط انتقال برق رفع شده است و با تخصیص اعتبار برق رسانی آن تکمیل می شود.

فرماندار ویزه دهلران به تسریع در فعالیت پروژه سد میمه که شش هزار هکتار از اراضی بخش مرکزی تحت پوشش دارد اشاره و افزود: تا کنون 19 هزار میلیارد ریال از صندوق توسعه ملی به این پروژه تزریق شده است که در صورت بهره برداری روند کشاورزی منطقه را متحول خواهد کرد./م

بیشتر بخوانید:

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار