با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری تهران
کد خبر: ۱۱۵۳۰۴۱
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۸ 05 February 2024
آئین افتتاح و بهره برداری از پروژه عظیم پل خروجی شهر لواسان با حضور قدرت الله شفیقی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری تهران ،مجتبی ذاکریان فرماندار شمیرانات و سایر مسئولین همزمان با چهارمین روز از ایام الله دهه مبار‌ک فجر برگزار شد.
 
 
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار تهران پروژه‌های افتتاح شده در شمیرانات را کاربردی و گره‌گشا برای مر‌‌‌‌‌دم دانست و افزود: پروژه‌های امروز به‌گونه‌ای است که مردم بویژه ساکنان منطقه به خوبی از آن‌ها منتفع می‌شوند. 
 
آئین افتتاح پل خروجی شهر لواسان صورت گرفت
 
مجتبی ذاکریان اظهار داشت: شهرداری لواسان در یک سال گذشته با توجه به اولویت سنجی‌ها، اقدامات مؤثر و خوبی را برای شهر رقم زده است. 
 
آئین افتتاح پل خروجی شهر لواسان صورت گرفت
 
فرماندار شمیرانات با بیان این‌که با افتتاح این پل گره ترافیکی شهر حل می‌شود، گفت: این منطقه مورد توجه گردشگران است و همواره در ایام بحران شاهد بار ترافیکی شدید بوده‌ایم که با این اقدام مؤثر این معضل حل خواهد شد. 
 
آئین افتتاح پل خروجی شهر لواسان صورت گرفت
 
سرپرست شهرداری لواسان به پروژه پل خروجی شهر اشاره کرد و گفت: برای این پل با ۸۰ متر طول و ۱۳ متر عرض ۳ لاین ۳.۳ متری و ۱۲ شمع به عمق ۲۵ متر حفر و ۲۵۰ متر حفاری داشته‌ایم و یک‌هزار و ۱۰۰ متر مکعب بتن‌ریزی و یک‌هزار و ۸۰۰ تن آسفالت‌ریزی شده است و با افتتاح «پل شهید هاشمی» شاهد حل مشکل ترافیکی شهر خواهیم بود که این پروژه با اعتبار اولیه ۲۵ میلیارد تومان آغاز اما هزینه‌ها در حین اجرا افزایش یافت و ۳۵ میلیارد تومان برای آن پیش‌بینی شد. 
 
سپس اظهار داشت: در سال ۱۴۰۲ بودجه‌ای بالغ بر ۳۸۴ میلیارد تومان به تصویب رسید که ۴۰ درصد این اعتبار برای پروژه‌های عمرانی و ۶۰ درصد برای هزینه‌های جاری تأمین شد. 
 
سید علی حسینی در ادامه گفت: با توجه به اولویت‌ها و با همت شورای شهر و شهرداری و با توجه به درآمدهای شهرداری، متممی بالغ بر ۲۶۰ میلیارد تومان به این بودجه اضافه و سرجمع بودجه شهرداری ۶۵۰ میلیارد تومان تصویب شد؛ تا این لحظه به همت همه عزیزان و همراهی شورا و کمیته تطبیق فرمانداری، توانستیم بالغ بر ۱۰۰ درصد این پروژه را تأمین کنیم و رویکرد بودجه شهر ۷۰ درصد عمرانی و ۳۰ درصد جاری شد. 
 
وی با تاکید بر این‌که شهر لواسان به سمت آبادانی و عمران در حال حرکت است، افزود: پروژه‌هایی که پیش‌بینی شده بالغ بر ۱۲۰ میلیارد تومان به مرحله بهره‌برداری رسیده و شهروندان از آن منتفع شده‌اند. 
 
حسینی در تشریح جزئیات پروژه‌های دیگر شهرداری لواسان بیان نمود : ۱۲ میلیاد تومان برای نهضت آسفالت در قالب ۵ هزار و ۵۰۰ تن آسفالت، اعتبار ۹ میلیارد تومانی برای پیاده‌رو سازی به مساحت شش هزار متر مربع در سطح شهر، اعتبار ۴ میلیارد تومانی برای احداث سرویس بهداشتی با ۳۱ چشمه سرویس، احداث دیوار بتنی و خرید ۲۰ میلیارد تومان ماشین‌های خدمات شهری در قالب شش دستگاه ماشین سبک و سنگین مکانیزه برف‌ روب که در زمستان مشکل شهر را یخ زدگی حل کرد و تهیه و تأمین یک دستگاه جاروی مکانیزه از دیگر اقدامات این شهرداری بوده است. 
 
ایشان در پایان به پروژه‌های در دست اجرای این شهرداری اشاره کرد و افزود: در حال حاضر ۱۵۰ میلیارد پروژه در دست اجرا داریم که احداث ساختمان‌های اداری شهرداری به مبلغ ۲۵ میلیارد تومان، احداث پارک آزادگان به مبلغ ۱۲ میلیارد تومان، خرید ادوات خدمات شهر ۲۰ میلیارد تومان، احداث ساختمان آتش نشانی ۷ میلیارد تومان، احداث بخشی از ساختمان فرهنگسرای البرز به مبلغ ۱۲ میلیارد تومان و احداث بخش از دیوار پادگان از پروژه‌های در دست اجرای این شهرداری هستند.
 
 
انتهای رپرتاژ آگهی/
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار