استاندار با بیان اینکه در این سفر حدود ۴۰ مدیر و مسئول از دستگاه‌های مختلف وی را همراهی می‌کنند، گفت: حضور در میان مردم وظیفه ما است و بخشی از این سفر برای دیدار با مردم است و بخش دیگری هم برای پیگیری پروژه‌هایی است که بنابر دلایلی نیمه تمام مانده اند
کد خبر: ۱۱۵۲۴۴۶
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۹ 02 February 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، سید علی احمدزاده در جمع نمازگزاران شهر پاتاوه ضمن تبریک ایام دهه فجر گفت: نظام ما مبتنی بر مردم سالاری دینی است که بر دو اصل اسلامیت و جمهوریت بنا شده است که در بخش اسلامیت همه چیز بر مدار اسلام و دین است به گونه‌ای که تنها انقلاب دینی در جهان هستیم و در بخش جمهوریت هم مردم با حضور در انتخابات و تعیین مسئولین در مدیریت کشور و تعیین سرنوشت خود نقش ایفا می‌کنند.
احمدزاده با اشاره به اهمیت مجلس که یکی از سه قوه مهم کشور است، افزود: در این بین نمایندگی مجلس از مهمترین ارکان نظام است چرا که امام (ره) فرمود "مجلس در راس امور است؛ بنابراین اشخاصی هم که قرار است به عنوان نماینده مردم در مجلس انتخاب شوند مهم هستند که در این زمینه حضور مردم پای صندوق رای بسیار مهم است چیزی که دشمن تلاش می‌کند این اتفاق رخ ندهد و مردم پای صندوق رای نیایند تا بگویند مردم از انقلاب رویگردان هستند که ما باید با حضور پای صندوق رای از انقلاب و نظام خود دفاع کنیم.
وی ادامه داد: امکان حضور همه سلایق در انتخابات مهیا شده است و افراد با دیگاه‌های مختلف در صحنه حضور دارند بنابراین وعده ما حضور پرشور در ۱۱ اسفند پای صندوق‌های رای خواهد بود.
استاندار با بیان اینکه در این سفر حدود ۴۰ مدیر و مسئول از دستگاه‌های مختلف وی را همراهی می‌کنند، گفت: حضور در میان مردم وظیفه ما است و بخشی از این سفر برای دیدار با مردم است و بخش دیگری هم برای پیگیری پروژه‌هایی است که بنابر دلایلی نیمه تمام مانده اند و نیاز به تحرک دارند. وی با بیان اینکه اکثر شهر‌های استان با مشکل تنش آبی مواجه هستند، گفت: علاوه بر تنش آبی در حوزه راه‌ها هم مشکلاتی وجود دارد.
استاندار بیان کرد: جاده پاتاوه یکی از جاده‌های مهم ملی استان است و هزینه‌های زیادی برای دو بانده کردن و نصب نیوجرسی این جاده انجام گرفته و بخشی از محور که تلفات زیادی داشتیم را بهسازی کردیم.
احمدزاده بیان کرد: البته نیازمند اعتبارات بیشتری برای این محور و سایر محور‌های استان مانند یاسوج_ بابامیدان، یاسوج_ شیراز، جاده باغچه سادات_ سرفاریاب، مسیر‌های روستایی و مسیر‌های درون استانی هستیم.
وی با بیان خدمات در حد اعتبارات پیش می‌رود گفت: هنوز برخی روستا‌ها در استان فاقد آب و راه هستند که تلاش داریم مشکلات این روستا‌ها را رفع کنیم. استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ارتقای بخش پاتاوه به شهرستان و دهستان سادات محمودی به بخش در وزارت کشور نهایی و به دولت ارسال شده است.
سید علی احمدزاده در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: در حال حاضر پیشنهاد سه شهرستان از جمله پاتاوه و تعدادی بخش مربوط به استان کهگیلویه و بویراحمد برای مصوب به دولت ارسال شده است.
احمدزاده ادامه داد: ارتقای بخش پاتاوه به شهرستان و دهستان سادات محمودی به بخش در وزارت کشور نهایی و به دولت ارسال شده که به محض طرح در هیئت دولت و تصویب، ابلاغ خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه ارتقای بخش پاتاوه به شهرستان از ابتدای آغاز بکار دولت سیزدهم در دستور کار مسئولان و متولیان امر قرار گرفت، عنوان کرد: امیدوارم در آینده‌ای نچندان دور شاهد تحقق این مطالبه به‌حق مردم در ۳ دهه اخیر باشیم.
احمدزاده ابراز کرد: با توجه به اینکه در صورت ارتقای بخش پاتاوه، مشکلاتی برای موجودیت شهرستان دنا پیش می‌آمد، زیرا بخش پاتاوه حذف می‌شد، ایجاد یک بخش دیگر برای شهرستان دنا نیزدر دستور کار کارشناسان وزارت کشور قرار گرفت و هم اکنون نیز نهایی شده است.
نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: مخزن کشاورزی توت نده باید با جدیت دنبال شود اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان گذاشته شده که کافی نیست و گفتیم باید توجه ویژه‌ای برای حل آن بشود.
احمدزاده با بیان اینکه ابفای استان ۸۹ میلیارد تومان در این بخش هزینه کرده است، افزود: درمانگاه جامع این شهر با خدماتی در حد و اندازه بیمارستان ۳۲ تخت خوابی ایجاد می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: ایستگاه ایست و بازرسی این شهرستان نیز با اعتباری بالغ بر ۱۹ میلیارد تومان در حال انجام است تا خطر شوتی‌ها کم شود اگرچه اشتغال این جوانان هم باید مد نظر باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار