پاکبانان یاسوجی درپی عدم پرداخت مطالبات خود صبح شنبه مقابل شهرداری یاسوج تجمع کردند و برخی بیان داشته اند که هر گاه پیگیر مطالبات خود می شویم تهدید به اخراج می شویم که در این خصوص شهردار یاسوج واکنش نشان داد.
کد خبر: ۱۱۶۳۶۱۷
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۴۶ 22 April 2024
آیا پاکبانان یاسوجی تهدید به اخراج شده اند ؟ / پاسخ جالب شهردار ! کارتان را درست انجام دهید ، پاداش بگیرید

تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، یکی از معضلات همیشگی شهرداری های استان خصوصا شهرداری یاسوچ ، موضوع عقب افتادگی مطالبات مالی پرسنل است و از آنجاییکه این دستگاه خدمات رسان خودگردان و غیر دولتی است ، معمولا اعتبارات دولتی کمی دریافت می کند هر چند در کهگیلویه و بویراحمد ، شهرداری ها به شیوه های مختلف از طرف دولت حمایت هایی می شود اما در واقع آنچه که به عنوان اعتبارات لازم است ، باید از درآمدهای خود شهرداری تامین شود و می بینیم که در هر دوره ای متناسب با درآمدها ، اخلال هایی در مطالبات بخشی از پرسنل ایجاد می شود .

بناراین گزارش ، پرسنل شهرداری یاسوج گاه و بی گاه شاهد برخی اعتراضات است از جمله تجمع اعتراضی اخیر پاکبانان یاسوجی که صبح روز شنبه و درپی عدم پرداخت مطالبات خود در مقابل شهرداری یاسوج انجام شد.
این پاکبانان از عدم پرداخت معوقات خود پس از ۸ ماه خبر می‌دهند.
همانگونه که گفته شد ، پیش از این نیز بار‌ها پاکبانان یاسوج در پی عقب افتادن معوقات خود مقابل شهرداری این شهر تجمعاتی را برگزار کرده بودند.
مهر هم در این خصوص از قول تعدادی از این پاکبان‌ها نوشت : هر گاه نسبت به عدم پرداخت معوقات حقوقی خود گلایه داشتیم، شهرداری ما را تهدید به اخراج می‌کند.

کارتان را درست انجام دهید ، پاداش بگیرید

شهردار یاسوج با توجه به تجمع پاکبانان گفت : با توجه به اینکه مهم‌ترین داشته‌های یک سازمان منابع انسانی و منابع مالی است ، در شهرداری نیز باوجود مسائل مختلف مثل تامین ماشین آلات و امکانات منابع انسانی در اولویت قرار دادیم.

وی در رابطه با بحث معوقات پاکبانان افزود : ما در ۹ ماهِ کاری ۱۲ تا پرداختی داشتیم و آخرین پرداخت‌ها ۱۳و۲۸ اسفند بوده است و بخشی از این پاکبان‌ها نیز نیروی رسمی هستند و حقوق شان به روز است که آخرین پرداختی آن‌ها نیز دیروز بوده و بخشی دیگر که نیروی شرکتی هستند ما ظرف ۹ماه ۱۲ بار پرداختی داشتیم.

آیا پاکبانان یاسوجی تهدید به اخراج شده اند ؟ / پاسخ جالب شهردار ! کارتان را درست انجام دهید ، پاداش بگیرید

شهردار یاسوج در پاسخ سوال خبرنگار دانشجو درباره اخراج پاکبانان گفت: چنین چیزی صحت ندارد، ولی به شرط آنکه هرکسی وظیفه اش را بدرستی انجام دهد، ولی اگر انجام ندهد ما ناچاریم نیروی جایگزین بیاریم. هرکس وظیفه خود را به درستی انجام دهد ما موظف به تشویق آن شخص هستیم.

وی افزود: وقتی در ۹ماه ۱۲ پرداختی داشته باشیم مشخص می‌شود که ما یک سری بدهکاری از قبل به عزیزان داشتیم و در تیرماه ۳ پرداختی داشتیم و در برج ۱۲ نیز ۲ پرداختی داشتیم و به همین منوال درحال تسویه با عزیزان هستیم و انتظار داریم این عزیزان کارشان را به درستی انجام دهند و این وظیفه شرعی و قانونی همه همکاران من هست.

شهردار یاسوج در پایان گفت: با توجه اینکه در هفته کارگر قرار داریم آن بخشی که به درستی وظیفه‌شان را انجام دادند ما قول می‌دهیم علاوه بر پرداخت حقوق این عزیزان را مورد تشویق قرار دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار