داود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: برای ۲.۲ میلیون واحد مسکونی تخصیص زمین انجام گرفته و امیدواریم ساخت‌وسازها با سرعت بیشتری نسبت به گذشته انجام شود تا به هدف‌گذاری ساخت ۴ میلیون مسکن دست پیدا کنیم.
کد خبر: ۱۱۵۲۳۶۷
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۵ 01 February 2024

به گزارش تابناک کرمان، داوود منظور ظهر امروز ۱۲ بهمن‌ماه و همزمان با نخستین روز دهه فجر در آیین تحویل ۱۴۴ واحد مسکونی پروژه بشری شهر کرمان در قالب طرح نهضت ملی مسکن اظهار داشت: سرپناه شایسته و مناسب یکی از مهمترین نیازهای خانواده‌هاست و در قانون تاکید شده که مسکن مناسب را برای همه تامین کنیم.

وی بیان کرد: صنعت ساختمان‌سازی و ساخت‌وساز یک صنعت سودآور است و ما باید بازار ساخت مسکن را حمایت و به پیمانکاران و شرکت‌های مهندسی و مشاوران کمک کنیم تا بتوانند در این صنعت مولد و مهم ایفای نقش کنند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه ادامه داد: هدف‌گذاری بزرگی برای تامین ۴ میلیون واحد مسکونی در کشور در دولت آیت‌الله رییسی انجام شده است و نهادهای مختلف همراه با هم باید ایفای نقش کنند تا ما به این هدف برسیم.

وی ابراز داشت: صندوق ملی مسکن از سال گذشته تشکیل شده است و بخش عمده‌ای از منابع این صندوق توسط دولت تامین می‌شود.

معاون رییس جمهوری عنوان کرد: برای ۲.۲ میلیون واحد مسکونی تامین و تخصیص زمین انجام گرفته است و امیدواریم ساخت‌وسازها با سرعت بیشتری نسبت به گذشته با مشارکت و آورده‌های مردم انجام شود و به هدف‌گذاری ساخت ۴ میلیون مسکن دست پیدا کنیم.

منظور ابراز داشت: پروژه‌های مسکن مهر باقی‌مانده هم در دست تکمیل است و این در حالی‌ست که در ۸ سال دولت قبل مسکن مهر غیرفعال شده بود و وزیر مسکن دولت قبل اعتقادی به این پروژه نداشت، اما این دولت، دولت مردم است و تامین مسکن را جزو وظایف دولت می‌دانیم و مسکن مهر هم در دوره خودش خوب بوده است و مردم از این طرح بهره‌مند شدند.

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار