سرپرست شهرداری سی سخت با صدور پیامی سیزدهم رجب سالروز میلاد با سعادت مولی الموحدین حضرت علی(ع) و روز پدر را تبریک گفت.
کد خبر: ۱۱۵۱۰۰۰
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۴ 25 January 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد سرپرست شهرداری سی سخت با صدور پیامی سیزدهم رجب سالروز میلاد با سعادت مولی الموحدین حضرت علی(ع) و روز پدر را تبریک گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم

 طلوع دل انگیز خورشید فروزان منظومه ی امامت و چراغ منور هدایت، مولای متقیان حضرت علی ابن ابیطالب (ع) ؛ بر شما و رهروان طریق حقیقت و پیروان راه ولایت  خجسته باد.
سیزدهم رجب، میلاد خجسته یکتای عباد و مولای پرهیزگاران، منادی عدالت و دادگستری و نماد و نمود مردی و مردم داری که در کعبه به گستره جهان پای نهاد و هم در خانه خدا به فیض شهادت نائل شد، براستی به عنوان روز بزرگداشت مقام پدر و مرد در ایران اسلامی نامگذاری شده است.
به راستی سیزدهم رجب روز تجلی ایمان و اوج عشق و معرفت است زیرا مولود کعبه با زهد و تقوا، ژرف اندیشی و ساده زیستی و رشادت بی نظیر خود در عرصه های عبودیت و انسانیت تاریخ بشریت را متحول و مزین به سیره خویش ساخت.
روز میلاد آن رادمرد بزرگ تاریخ که پدر یتیمان و پشتیبان محرومان و ستمدیدگان بود بدرستی روز پدر لقب گرفت.

اینجانب سالروز ولادت با سعادت مولی الموحدین حضرت علی (ع) را به تمام پدران فداکار این مرز و بوم به ویژه همکاران سختکوشم در مجموعه شهرداری، تبریک و تهنیت می‌گویم و برای همه ایرانیان به خصوص مردم ولایتمدار، شریف شهر سی سخت ، در سایه سار آیین انسان ساز علوی، عزت، سربلندی و عاقبت بخیری مسئلت دارم.
مهدی یکتاپرست
سرپرست شهرداری سی سخت

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار