استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تا یقین حاصل نکنیم که پشت طرح‌های گردشگری زمین‌خواری وجود ندارد با آنها موافقت نمی‌کنیم.
کد خبر: ۱۱۵۰۲۳۳
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۷ 21 January 2024
روایت استاندار از نوعی زمین خواری

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از فارس، در نشست شورای برنامه‌ریزی طرح‌های حوزه گردشگری مورد بحث قرار می‌گیرند که استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه در گذشته اراضی به منظور طرح‌های گردشگری واگذار شد، اما غفلت دستگاه‌ها باعث زمین خواری شد، گفت: تا مطمئن نشویم متقاضی قصد اجرای طرح گردشگری در این اراضی را دارد با اجرای آن موافقت نمی‌کنیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: در گذشته اراضی در مناطقی مانند مله‌شور بویراحمد برای طرح گردشگری واگذار شد، اما چوب حراج به سرمایه‌های استان زدیم و در غفلت دستگاه‌های متولی اقدام به ویلاسازی کردند لذا تا مطمئن نشویم که حتما طرح گردشکری اجرا می‌شود و زمین‌خواری پشت این موارد نیست با آن موافقت نمی‌کنیم.

وی با بیان اینکه نسبت به واگذاری اراضی برای ایجاد طرح‌های گردشگری حساس هستیم، گفت: برای جلوگیری از سوء استفاده از منابع طبیعی بازدید‌های میدانی از طرح‌های گردشگری توسط دستگاه‌های متولی انجام گیرد، اجرای طرح‌های گردشگری خوب است، اما نباید چوب حراج به سرمایه‌های استان بزنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار