با توجه به نقشه‌های هواشناسی، روز پنج‌شنبه (۲۸ دی‌ماه) با تغییر جریانات جوی و شمالی شدن آن، ضمن کاهش نسبی دما، بر میزان ابرناکی افزوده شده و در برخی نواحی نوار شرقی استان و نیز دامنه کوه‌ها بارش پراکنده احتمال می‌رود.
کد خبر: ۱۱۴۹۵۸۰
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۷ 17 January 2024

به گزارش تابناک اردبیل، بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد، جو استان امروز چهارشنبه (۲۷ دی‌ماه) پایدار است؛ طی مدت مذکور تغییرات دمایی در طول روز قابل توجه نخواهد بود؛ ضمناً از برودت هوا و یخبندان طی ساعات شبانه و صبحگاهی در غالب مناطق استان کاسته می‌شود.

هم‌چنین طی مدت مذکور در مناطق مرکزی و جنوبی استان جریات جنوبی بوده و وزش باد تند پیش‌بینی می‌شود؛ با توجه به انباشت برف، رخداد کولاک برف، رانده شدن برف به سطح جاده و متعاقب آن لغزندگی سطح جاده در برخی مسیر‌های مواصلاتی استان احتمال می‌رود؛ به دلیل انباشت سنگین برف در کوه سبلان و کوه‌های باغرو وقوع بهمن در دامنه‌های این کوهستان‌ها دور از انتظار نیست؛ لذا توجه به هشدار سطح زرد (در خصوص کولاک برف و وقوع بهمن) مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اردبیل توصیه می‌شود.

روز پنج‌شنبه (۲۸ دیماه) با تغییر جریانات جوی و شمالی شدن آن، ضمن کاهش نسبی دما، بر میزان ابرناکی افزوده شده و در برخی نواحی نوار شرقی استان و نیز دامنه کوه‌ها بارش پراکنده احتمال می‌رود.

این وضع جوی تا قبل از ظهر روز جمعه (۲۹ دیماه) در استان تداوم داشته و به تدریج با کاهش ابرناکی و شروع دوباره وزش باد جنوبی مجدداً بر دمای هوا در طول روز افزوده می‌شود.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار