رییس پلیس راهور فراجا گفت که اگر ما بتوانیم ترافیک را منظم کنیم حداقل ۳۰ درصد از گره‌های ترافیکی باز می‌شود.
کد خبر: ۱۱۴۹۰۵۷
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۰ 15 January 2024

به گزارش تابناک تهران، سید تیمور حسینی درباره کاهش ترافیک گفت: یک بخش از سنگینی بار ترافیک به دلیل بی نظمی‌هایی است که در ارتباط با وقوع چند تخلف در معابر شهری، کلان شهرها به ویژه در تهران اتفاق می‌افتد است.

وی افزود: یکی از این تخلفات که به شدت بر روان سازی و جریان ترافیک‌مؤثر بوده تخلفات ساکن است که شامل انواع توقف‌های غیر مجاز، توقف دوبله، توقف در ایستگاه اتوبوس و… است.

سردار حسینی گفت: اگر ما بتوانیم ترافیک را منظم کنیم حداقل ۳۰ درصد از گره‌های ترافیکی باز می‌شود.

رئیس پلیس راهور فراجا گفت: یک هفته‌ای است این شرایط مطلوب خودش را نشان می‌دهد که به نظر می‌رسد چند روزی است که وضعیت ترافیک تهران به نسبت بهتر شده و این ارتباط مستقیم بین روان سازی و نظم و انضباط ترافیکی را نشان می‌دهد.

وی افزود: با عزم و اراده‌ای که وجود دارد و با تدابیر سردار فرمانده کل انتظامی که صادر شده برای اینکه تا حد توان نظم و انضباط ترافیکی را حاکم کنیم باید شاهد شرایط مناسب‌تری در تهران و سایر کلان شهرهای کشور باشیم.

سردار حسینی گفت: هر چند در ماه‌های آخر سال به دلیل مراجعات به مراکز خرید، بازار انتظار داریم تا ۱۵ درصد حجم ترددها افزایش پیدا کند.

وی ادامه داد: اگر بتوانیم نظم و انضباط حاکم کنیم حتماً می‌تواند مؤثر باشد و از گره‌های ترافیکی جلوگیری می‌شود.

وی در پایان گفت: بی نظمی بیشتر از ترافیک سنگین آزار دهنده است بر این اساس اگر بتوانیم ترافیک را منظم کنیم یک بار قابل توجه روحی و روانی را از دوش مردم برداشته‌ایم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار