رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه:
رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه گفت:برادران غزه معتقدند حاج قاسم شهید فلسطین و غزه است.
کد خبر: ۱۱۴۸۸۵۴
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۸ 14 January 2024

به گزارش تابناک قم، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی خاموشی در اختتامیه چهل و ششمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم جمهوری اسلامی ضمن تشکر از مسئولان و همه کسانی که در جریان مسابقات همکاری داشتند گفت: امیدوارم روزی را شاهد باشیم که این مسابقات جهانی و به صورت بین المللی برگزار شوند. 

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه تصریح کرد: مسابقات مفاهیم قرآنی بهانه ای است برای قرآنی شدن همه مردم چرا که در هر کوی و برزن باید پرچم قرآن بلند شود زیرا قرآن کلام خداست و طبق روایات کلام خدا فضیلت دارد و قدرتمند و هدایتگر نور است.

وی افزود: این مسابقات باید در همه جا رسوخ و همگان برای آغاز آن لحظه شماری کنند در واقع تربیت و سبک زندگی باید قرآنی شود.

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی خاموشی با اشاره به علاقه رهبر معظم انقللاب اسلامی به قرآن یادآور شد: ایشان همواره با نگاهی مدبرانه و حکیمانه به قرائت قرآن گوش می دهند و خواستار 10 میلیون حافظ قرآن هستند چرا که معتقدند ایران باید عاصمه قرآن و جهان اسلام باشد.

نماینده ولی فقیه در سازمان اوقاف و امور خیریه قرآن، را کتاب این جهان و آن جهان دانست و گفت: قرآن نقشه رسیدن به آن جهان است و جلسات قرآنی جلسات نور هستند.

وی با اشاره به مقام و گفتار سردار سلیمانی گفت:امروز برادران غزه معتقدند حاج قاسم شهید فلسطین و غزه است چرا که این خط مبارزه را رهبر معظم انقلاب اسلامی و امام (ره) ترسیم کردند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار