مدیران پرسپولیس پس از پایان همکاری با یحیی گل‌محمدی خیلی زود برای انتخاب جایگزین وی اقدام کردند و سراغ برانکو ایوانکوویچ رفتند تا مذاکرات‌شان را با او پیش ببرند و دوباره سرمربی کروات را به این باشگاه برگردانند، اما در کنار مسائل خانوادگی مطرح شده از سوی او، بحث پرداخت مالیات قدیمی هم وجود داشت که مانع از پیشروی روند مذاکرات شده بود.
کد خبر: ۱۱۴۸۵۵۰
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۰ 13 January 2024

 

با وجود اینکه مباحث زیادی برای پرداخت مالیات برانکو و جرایم آن هم وجود داشت، اما سرخ‌پوشان توانستند این موضوع را حل کنند و حالا منتظر موافقت نهایی از سوی ایوانکوویچ و امضای قرارداد با سرمربی حال حاضر تیم ملی عمان هستند.
 
خبری که نیمی از فوتبال ایران را تکان خواهد داد؛ احتمالا می‌آید
 
رضا چلنگر، مترجم و دوست نزدیک برانکو در ایران گفت: با پرداخت مالیات از سوی باشگاه آقای برانکو خیلی خوشحال خواهد شد و با روحیه مضاعف تیمش را به مصاف عربستان و جام ملت‌های آسیا می‌فرستد.
 
برانکو تا آخرین لحظه حضورش با تیم ملی عمان در جام ملت‌ها پایبند به قراردادش است و باید کامل بالای سر این تیم باشد و به موفقیت برسد که پس از این رقابت‌ها هم قراردادش به اتمام می‌رسد و می‌تواند به پرسپولیس بیاید.
 
همچنین سعید خطیب‌زاده سفیر ایران در‌ کرواسی اظهار کرد: با توجه به ارتباطاتی که با برانکو داریم پیگیر موضوع توافق وی با باشگاه پرسپولیس هستیم چون مدیرعامل باشگاه از سفارت درخواست کرده، نهایت کمک و مساعدت ممکن را انجام می‌دهیم.
 
وی افزود: به هواداران پرسپولیس قول می‌دهیم نهایت تلاش خود را برای توافق با برانکو خواهیم کرد و در صورت تحول جدید، اطلاع‌رسانی از طریق باشگاه انجام خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار