رئیس مرکز طرح برنامه و بودجه سازمان صدا و سیما در دیدار با استاندار کرمان از ساخت مستند شهدای حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۸۵۲۵
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۴ 11 January 2024

به گزارش تابناک کرمان، عصر پنجشنبه ۲۱ دی ماه رئیس مرکز طرح برنامه و بودجه سازمان صدا و سیما به همراه مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان با محمدمهدی فداکار استاندار کرمان دیدار کرد.

استاندار کرمان در این دیدار با اشاره به پهناوری استان به لحاظ جغرافیایی و تنوع آب و هوایی گفت: چالش‌ها و مشکلات استان به همین نسبت زیاد است و خدمات‌رسانی به روستا‌ها و تامین زیرساخت‌ها دشوار است؛ بخصوص در حوزه رسانه ملی.

فداکار افزود: هرکدام از شهدای حادثه تروریستی کرمان یک روایت جداگانه دارد که می‌توان ساخت مستند را در همین استان و با روایت‌های خانواده و دوستان و همکلاسی‌های دانش‌آموزان شهید شروع کرد.

شاهید مظفری رئیس مرکز طرح برنامه و بودجه سازمان صدا و سیما، هدف از سفر خود به استان را نهادینه کردن کرمان به عنوان پایتخت مقاومت دانست و گفت: کرمان به عنوان یکی از پهناورترین استان‌هاست و با توجه به حادثه اتفاق افتاده در شرایط خاصی قرار دارد.

وی توضیح داد: تلاش ما بر این است که به دستور رئیس سازمان صدا و سیما تمام توانمان را برای زنده نگهداشتن یاد شهدا بگذاریم که موجب امید و بصیرت شود.

مظفری گفت: پیش‌بینی شده که برای همه شهدای حادثه تروریستی، طراحی ویژه و مستند‌هایی تولید شود که فعلا برای ۴۵ نفر از شهدا ۴۵ مستند ویژه طراحی شده که در دست تولید قرار گرفته و بزودی کار روایت آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: بخشی از مستند و نمایش‌های رادیویی روایت‌های مردمی است و هر کدام از آن‌ها می‌تواند تحولی در کشور ایجاد کند.

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار