فرماندار شهرستان خلخال گفت: بارش‌های شهرستان خلخال در دی‌ماه سال‌جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل، حدود 30 درصد افزایش دارد.
کد خبر: ۱۱۴۸۲۸۵
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۹ 10 January 2024

به گزارش تابناک اردبیل، سیدجواد یحیی‌زاده صبح امروز در جلسه مدیریت بحران شهرستان خلخال اظهار داشت: گلخانه‌ها، مرغداری‌ها و واحد‌های نانوایی شهرستان باید تجهیزات گرمایشی خود را به سوخت دوم تجهیز کنند؛ در حال حاضر بیش از ۲۰ نانوایی در سطح شهرستان به سوخت دوم مجهز شدند.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال‌جاری، افزود: هیچ بهانه‌ای از دستگاه‌های اجرایی در خصوص آمادگی برای برگزاری انتخابات قابل قبول نیست.

فرماندار شهرستان خلخال در ادامه از حوزه راهداری شهرستان خلخال نیز خواست تا در سریع‌ترین زمان نسبت به بازگشایی راه‌ها اقدام کنند.

یحیی‌زاده از برگزاری جلسه‌ای مشترک با اداره‌های استان گیلان در خصوص راه‌های مواصلاتی خلخال به اسالم و خلخال به پونل خبر داد و تصریح کرد: جاده پونل برای مردم شهرستان خلخال از اهمیت ویژه برخوردار است و در روز‌های اخیر بدون هماهنگی با شهرستان خلخال، از سوی شهرستان رضوانشهر استان گیلان مسدود شده بود که با تماس تلفنی با فرماندار شهرستان رضوانشهر این مشکل برطرف شده و تذکر لازم به دستگاه‌های مربوطه داده شد.

وی گفت: جاده خلخال به پونل یک راه ارتباطی مشترک بین دو شهرستان خلخال و رضوانشهر است که تلاش می‌کنیم در فصل زمستان و تا حد امکان، این جاده باز باشد.

رئیس شورای اداری شهرستان خلخال بر لزوم نظارت جدی شرکت‌های خدمات‌رسان برق و مخابرات در مناطق مختلف شهرستان تاکید کرده و ادامه داد: عذری وجود ندارد که در حال حاضر، یک منطقه روستایی یا یک بخش قطعی برق و یا قطعی خطوط تلفن و تلفن همراه وجود داشته باشد.

وی از مسؤولان اداره مخابرات خلخال خواست تا سریعا نسبت به تعویض باطری‌های BTS در مناطق روستایی و شهری اقدام و از هرگونه قطعی و اختلال در شبکه‌ها جلوگیری کنند؛ اداره برق شهرستان نیز تمام خود را برای پایداری شبکه انجام دهد.

یحیی‌زاده با اشاره به گزارشی از سو هواشناسی خلخال در خصوص وضعیت جوی و آب و هوایی، گفت: بارش‌های شهرستان خلخال در دی‌ماه سال‌جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل، حدود ۳۰ درصد افزایش دارد.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار