آیین خشت گذاری مدرسه ۱۲ کلاسه خیرساز روز سه شنبه با حضور مسئولان آموزش و پرورش، خیران و مدیران شهرستان پاکدشت در این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۴۷۹۵۸
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۴ 09 January 2024

به گزارش تابناک تهران، سرپرست آموزش و پرورش شهرستان‌ پاکدشت در این آیین گفت: آموزشگاه ۱۲ کلاسه زنده یاد غفاری با کمک ۷۰ درصدی خیران به منظور رفع مشکلات دانش آموزان ۲۰متری غربا شهر پاکدشت در مقطع ابتدایی خشت گذاری و عملیات اجرایی آن آغاز شد.

محمد حسنی اظهار داشت: همچنین امروز عملیات اجرایی احداث مرکز آموزشی و پژوهشی پاکدشت یکی از نیازهای اساسی دانش آموزان با آورده ۵۰ درصد خیران و ۵۰ درصد اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان تهران اجرا شد و سالن ورزشی که پس از ساخت به دلیل نداشتن کفپوش قابل استفاده نبود، با کمک ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریالی خیران به بهره برداری رسید.

وی افزود: همه تلاش ما این است که از ظرفیت خیران در کنار برنامه هایمان استفاده کنیم و امر مدرسه سازی و موضوع خیرین مدرسه ساز را ارج بنهیم.

در این آیین از خیران برتر مدرسه ساز قدردانی شد.

شهرستان پاکدشت با سه شهر پاکدشت، فرون آباد و شریف آباد و جمعیت بیش از ۳۵۰ هزار نفر در ۲۵ کیلومتری جنوب شرق تهران و در مسیر محور امام رضا (ع) جاده ترانزیتی تهران - مشهد قرار دارد.

پاکدشت به عنوان پایتخت گل و گیاه کشور شناخته شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار