مدیر مخابرات منطقه ایلام:
مدیر مخابرات منطقه ایلام از انجام پوشش ارتباطات سیار روستایی با تامین اعتبارات دولتی در در استان خبر داد
کد خبر: ۱۱۴۷۵۱۶
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۰ 08 January 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ سید شهاب نبی پور در آیین بزرگداشت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر و زن با اشاره به پروژه‌ها و برنامه‌های آتی مخابرات منطقه ایلام در پایان سال جاری اظهار داشت: عملیات اجرایی ۱۷۶ کیلومتر فیبر نوری با احتساب الحاقیه تا سقف ۴۵۰ کیلومتر رسیده است.

وی افزود: در قالب پروژه ارتباطات روستایی فاز ۲، همچنین پوشش ارتباطات سیار روستایی با تامین اعتبارات دولتی در حال انجام است.

مدیر مخابرات منطقه ایلام گفت: از جمله مزایای اجرای این پروژه‌ها، تقویت پوشش آنتن دهی مناطق روستایی و کم برخوردار، ارتقاء اینترنت همراه اول مناطق روستایی ار ۲G به ۴G، ارتقاء سایت‌های شهری و ارائه ارتباط با فن‌آوری نوین  ۵G و TD-LTE و تقویت زیرساخت پهنای باند اینترنت در سطح استان است.

نبی پور ادامه داد: با توجه به برگزاری انتخابات پیش رو، محل‌های اخذ رای باید از پوشش ارتباطی پایدار برخوردار گردد و توسعه ارتباط تلفن ثابت و واگذاری پهنای باند پرسرعت در مکان‌های اخذ رای از برنامه‌های مخابرات منطقه ایلام و در دست اقدام می‌باشد.

وی بیان داشت: بر اساس تصمیمات اخذ شده، توسعه دایری تلفن ثابت و سرویسهای باندپهن اینترنت با کیفیت و سرعت‌های بالاتر جهت ارائه خدمت به مردم در دستور کار می‌باشد، زیرا که اجرای این امر سبب خواهد شد که ما انتظارات و توقعات مردم را برآورده سازیم.

مدیرمخابرات منطقه ایلام در ادامه مراسم با اشاره به ساماندهی نیروهای انسانی در مخابرات استان، از اجرای طرح تبدیل وضعیت کارکنان مشمول طرح ایثارگری خبر داد./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار