مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام گفت: طی دو سال گذشته در مجموع ۴ هزار و ۹۵۰ میلیارد ریال تسهیلات مسکن با سرانه بین ۲ میلیارد و ۵۰۰ تا چهار میلیارد ریال به جامعه ایثارگران استان پرداخت شده است.
کد خبر: ۱۱۴۷۵۰۰
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۰ 07 January 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ جمال اسدی در خصوص وام اشتغال ایثارگران اظهار کرد: یک هزار میلیارد ریال در ۹ماهه امسال در قالب تسهیلات اشتغال به خانواده‌های معظم ایثارگر این استان پرداخت شده که این میزان تسهیلات کم‌بهره در قالب ۶۶۸ فقره با سرانه یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به جامعه ایثارگران اعم از خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و غیره پرداخت شده است.

 مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام ادامه داد: علاوه بر این طی این مدت ۷۰ میلیارد ریال تسهیلات از طریق صندوق شاهد به یک هزار و ۲۶۰ نفر و ۵۰۴ مورد تسهیلات قرض‌الحسنه با ۲۶۰ میلیارد ریال به ۵۰۴ ایثارگر پرداخت شده است.

 اسدی به طرح سپاس در سال جاری اشاره کرد و گفت: در قالب این طرح تاکنون ۱۱ هزار و ۷۵۰ مورد دیدار و سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان در استان انجام شده است.

 مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام یادآور شد: طی دو سال گذشته در مجموع ۴ هزار و ۹۵۰ میلیارد ریال تسهیلات مسکن با سرانه بین ۲ میلیارد و ۵۰۰ تا چهار میلیارد ریال به جامعه ایثارگران استان پرداخت شده است./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار