دبیر اولین سوگواره ملی عکس عاشورایی سقا از معرفی و تقدیر از عکاسان برگزیده بخش‌های ملی و اصلی این سوگواره خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۷۱۵۶
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۳ 04 January 2024

به گزارش تابناک اردبیل، سجاد دادپور عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اولین سوگواره ملی عکس عاشورایی سقا با معرفی و تقدیر از عکاسان برگزیده به کار خود پایان داد.

وی افزود: پس از انتشار خبر راه‌یافتگان به نمایشگاه اولین سوگواره ملی عکس عاشورایی سقا، نمایشگاه این رویداد در نگارخانه قوام‌الدین اردبیلی فدک برپا شد و ۴۰عکس برتر در معرض دید عموم قرار گرفت که با استقبال فراوانی از طرف مسؤولان استانی و مردم اردبیل مواجه شد.

دبیر اولین سوگواره ملی عکس عاشورایی سقا ادامه داد: با توجه به این که حامی این سوگواره سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری اردبیل بود، اردوی یک روزه عکاسی شهری با حضور ۱۰۰ عکاس اردبیل با موضوع شهر و شهروندی و عمران شهری برگزار شد که در اختتامیه این سوگواره از برگزیدگان آن تقدیر به‌عمل آمد.

دادپور بیان کرد: بر اساس رأی هیأت داوران سوگواره متشکل از کریم متقی، حسین ملک و جاوید خدمتی، نفر اول بخش ملی مجید خالقی مقدم، نفر دوم بخش ملی جابر غلامی، نفر سوم بخش ملی محمد شفائی و تقدیری بخش ملی علیرضا آخوندزاده معرفی شدند.

وی گفت: در بخش اصلی (استان اردبیل) ۴ تن از عکاسان اردبیل موفق به کسب رتبه‌های برتر شدند که رتبه اول به احمد زعفری، رتبه دوم به مجید خالقی مقدم، رتبه سوم به عبدالرحمان مجرد و تقدیری بخش اصلی به موسی تقوی نمین رسید.

دبیر اولین سوگواره ملی عکس عاشورایی سقا تصریح کرد: این سوگواره با حمایت سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری اردبیل و با همکاری حوزه هنری استان اردبیل و انجمن سینمای جوانان استان اردبیل برگزار شد.

گفتنی است، در اختتامیه این رویداد از پوستر دومین سوگواره عاشورایی عکس سقا رونمایی شد.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار