فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: سردار شهید سلیمانی تأثیری بی‌پایان در زندگی و دل‌های مردم داشته و راه و مکتبی همیشه زنده دارد.
کد خبر: ۱۱۴۶۸۲۸
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۲ 03 January 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ سردار جمال شاکرمی روز چهارشنبه در اجتماع بزرگ "رهروان حاج قاسم و پیروان حضرت فاطمه (س) " در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) شهر ایلام اظهار کرد: حضور مسئولان در کنار مردم و همراه بودن با مردم صحنه‌های زیبایی را از خدمت‌رسانی به مردم خلق می‌کند که باعث می‌شود تا تفکر حاج قاسم در میان مردم پیاده‌سازی شود.

وی با بیان اینکه نیمه دی ماه ۹۸ یک صورت زیبا در میان شهدای انقلاب اسلامی طلوع کرد و در مرکزیت این کهکشان قرار گرفت، افزود: احساس پاک هزاران نفر در جغرافیای مقاومت و در دوردست‌ها برای همیشه تاریخ ثبت شد، حادثه ۱۳ و ۱۴ و حتی ۱۷ دی‌ماه در کرمان که همه مردم گریستند، بار دیگر تاریخ رحلت امام راحل را زنده کرد و این مرد بزرگ بر دستان مردم تشییع شد و مردم نشان دادند که "حاج قاسم" را دوست دارند و پیوند عمیق با ولایت دارند.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام یادآور شد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به واقع مظهر خلوص، تواضع، رشادت، جسارت، اقدام و عمل جهادی بود و با روحیه مردمداری خود در تمام صحنه‌ها و حوادث طبیعی و غیر طبیعی همراه و یاور مردم بود.

سردار شاکرمی تاکید کرد: در نزد این شهید، مقاومت کلمات کم می‌آورد، او به معنای واقعی بزرگ بود و دارای صفت اخلاقی بی‌شماری بود که باعث شد تا مردم او را دوست بدارند و همچنین مجری شکست‌های راهبردی آمریکا در منطقه بود.

وی با بیان اینکه اگر در منطقه حرف برای گفتن داریم و در دوردست‌ها حضور داریم به خاطر شهید سلیمانی است، گفت: سردار دلها یک مکتب و مسیر روشن در منطقه و حتی در بین تمام ملل آزاده جهان است، او همواره در جهاد در راه خدا و کمک به مردم بود و در این راه حتی از جانش دریغ نکرد.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام خاطرنشان کرد: دشمنان فکر کردند که حاج قاسم را از ما گرفتند، اما امروز نه تنها در ایران بلکه در مناطق مختلف دنیا انسان‌های بی‌شماری پیرو مکتب حاج قاسم هستند.

سردار شاکرمی خاطرنشان کرد: این مغناطیس حاج قاسم بود که جوان‌ها را جذب کرد تا در مقابل دشمن قرار بگیرند، او تحت تأثیر مکتب فاطمی توانست به قاسمی تبدیل شود که در قلب مردم جای گیرد.

مسئول امور شبکه تربیتی صالحین سازمان بسیج مستضعفین کشور نیز در این مراسم، اظهار کرد: اگر می خواهیم پیرو حاج قاسم باشیم باید ویژگی های مومنین را در خود پیاده‌سازی کنیم.

حجت‌الاسلام "سید محمدجواد امام پور" تصریح کرد: حاج قاسم در مکتب حضرت امام خمینی(ره) پرورش یافت و این مسأله باعث شد تا انسانی در تراز انقلاب اسلامی باشند که امروز برای همه یک الگو است.

وی تصریح کرد: حاج قاسم توجه ویژه‌ای به اقامه نماز داشت و غرق در معبود بود و این مسأله باعث شد به درجات بالایی از انسانیت برسد و جایگاه ویژه‌ای در نزد خدا داشته باشد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام: راه و مکتب حاج قاسم برای همیشه زنده است

مسئول امور شبکه تربیتی صالحین سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: ما باید به وظایف خودمان به نحو احسن عمل کنیم و اینگونه می‌توانیم رهرو مکتب حاج قاسم باشیم.

وی با اشاره به اهمیت حضور باشکوه مردم در پای صندوق های رای، خاطرنشان کرد: دشمنان سعی دارند به انتخابات ضربه بزنند، باید مراقب باشیم، لازم است جهاد تبیین را در بحث انتخابات داشته باشیم تا دشمن را مایوس کنیم./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار