فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری یک نفر سوادگر مرگ و کشف بیش از 19 کیلوگرم مواد افیونی از نوع تریاک در عملیات پلیس خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۶۱۰۸
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۸ 30 December 2023

به گزارش تابناک قزوین، سردار علی ابراهیمی اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی به سرنخ‌هایی از حمل و جابه جایی محموله‌ای مواد افیونی توسط یک نفر قاچاقچی از مرز‌های شرقی به سمت استان قزوین مطلع شده و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: تیم‌های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس با کنترل یکی از محور‌های مواصلاتی در شهرستان تاکستان، سرانجام خودروی حامل مواد مخدر را شناسایی و به صورت نامحسوس تحت کنترل و رصد خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان قزوین تصریح کرد: در نهایت در یک عملیات هماهنگ و منسجم پلیسی، خودروی مذکور توقیف و در بررسی دقیق از آن، مقدار ۱۹ کیلو و ۵۵۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در خودرو جاساز شده بود، کشف شد.

سردار ابراهیمی با اشاره به توقیف خودرو حامل مواد مخدر و دستگیری یک نفر سوداگر مرگ در عملیات ماموران پلیس این فرماندهی، گفت: ماموران انتظامی شبانه روز در حال خدمت رسانی به شهروندان بوده و هرگز اجازه نخواهند داد مخلان آرامش عمومی به اهداف شوم خود برسند.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار